woensdag 18 oktober 2017

Studio Light - Winter Feelings - It is the Season to Sparkle

Afgelopen zondag ben ik weer LIVE geweest in onze Facebookgroep, deze keer met de prachtige nieuwe Winter Feelings lijn van Studio Light. Dit is echt weer een prachtige lijn, mijn favoriete kleurtjes voor de kerst.


Voor deze kaart heb ik aan de slag gegaan met de nieuwe basisvorm stansmal van Studio Light. Hiermee kan je hele makkelijk een apart kaartmodel uitstansen met je stansmachine. Deze kan nog net door een A5 stansmachine. Ik heb deze basisvorm zowel uit wit kaartkarton als uit designpapier uitgestansd.

Voor het designpapier heb ik bij deze creatie gebruik gemaakt van de grote scrapvellen.


In het midden heb ik een plaatje uit de Winter Feelings lijn gebruikt, daarachter heb ik een wit taartrandje geplakt. Onder deze afbeelding heb ik nog een mooie opengewerkte ster geplakt, hiervoor heb ik de stansmal STENCILWF65.  gebruikt. Deze stansmal is echt super leuk, deze kan je op diverse manier verwerken op de kaart. 
Daar overheen heb ik een kraft ticket geplakt, hiervoor heb ik ook een stansmal van Studio Light gebruikt.


Uiteraard kan een mooie decoratietoef ook niet ontbreken. Ik heb wat tilantia opgeplakt, een stukje boomschors, wat roosjes, veertjes  en wat sterren.

Zoals je op deze foto wel kunt zien heb ik de Kraft tickets losjes vastgeniet met de nietmachine van Tim Holtz. Deze heeft echt super leuke mini nietjes.

Verder heb ik de kaart nog afgewerkt met wat labels & teksten die allemaal van de nieuwe stansvellen uit de Winter Feelings lijn komen.

Heb je afgelopen zondag de uitzending gemist? Dan is het filmpje nu ook via ons YouTube kanaal te bekijken:



Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Joy! Crafts - Feathers Ultrafine tip - Glue applicator (2 stuks) Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue Studio Light - Winter Feelings - Stansvel A4 EASYWF595 Studio Light - Winter Feelings - Stansvel A4 EASYWF600 Studio Light - Winter Feelings - Scrappapier SCRAPWF01 Studio Light - Winter Feelings - Scrappapier SCRAPWF02 Sneeuwbolletjes Studio Light - Winter Feelings - Stansmal STENCILWF60 Studio Light - Winter Feelings - Stansmal STENCILWF65 Studio Light - Basics - Cutting & Embossing stencil - STENCILSL26 Taartrand klein - 10 stuks Tim Holtz - Idea-Ology - Tiny Attacher Stapler W/(100) .25Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Paper Distresser - Tim HoltzJoy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A5 - Fijn Vaessen Creative - 3-in-1 Banner Punch



1 opmerking:

  1. Dag Jenine,
    Zoals altijsneen prachtige WoW WoW WoW kaart,maar we zijn dat ondertussen al gewoon van jou dat je WoW kaarten maakt.
    Ook eens bedankt,zeggen voor de live opnames, is heel leuk en een veeeeel betere kijk op de artikelen die je kan kopen en een super uitleg waarvoor een dikke dank u fijn weekends
    Mvg Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX