zondag 24 september 2017

Herfstlaars

Een tijdje terug is er van Dutch Doobadoo een super leuke Card Art mal van een laars uitgekomen. Ik had hier nog steeds niet wat mee gedaan. Nu wilde ik pas wat herfstkaarten gaan maken en bedacht ineens dat de laars daar ook wel heel geschikt voor is.


De basis van de kaart heb ik nagetekend op Kraft cardstock en dit netjes uitgeknipt. Daarna heb ik er designpapier opgeplakt, dit komt uit het paperpad Falling Leaves van Noor! Design.
De randen van het papier heb ik ruw gemaakt met een Paper Distresser en daarna voorzien van wat bruine Distress Inkt.


Op deze creatie zitten allemaal nieuwe stansmallen van Noor! Design verwerkt. Zo heb ik bijvoorbeeld de nieuwe boom gebruikt. Achter de boom heb ik een Vintage Plaatje van Noor! Design geplakt. Zo kijkt het eekhoorntje net door de boom heen.
Voor de boom heb ik nog wat gras gemaakt met de Floral Flourishes Grasrand van Noor! Design. Als je goed kijkt zie je nog wat sprietjes, daarvoor heb ik de pompoenen geplakt.

De pompoenen heb ik uit het Unikarton van Joy! Crafts gestansd en daarna op kleur gebracht met Distress Inkt. Hoe ik dat heb gedaan laat ik in onderstaande facebookLIVE uitzending zien.



Op de pompoenen en de blaadjes heb ik nog wat dauwdruppels gemaakt met de Glossy Accents.





Het spinnetje is een Paper Art vel van Dutch Doobadoo, deze passen er perfect bij toch? De mooie herfstblaadjes zitten ook als extra stansje bij de mooie boom.

Ik hoop dat ik jullie met deze herfstlaars weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen wij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Laarzen Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Zwarte spin Noor! Design - Grasrand Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Autumn - Herfstboom Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Autumn - Herfst Pompoenen Joy! Crafts - Paperpad A4 - Autumn/Halloween Uni Joy! Crafts - Paperpad A4 - Falling Leaves Noor! Design - Vintage plaatjes - Set Season Greetings Joy! Crafts - Ultrafine tip applicator Joy! Crafts - 3 daubers Joy! Crafts - Paper Distresser Joy! Crafts - Blending Matten (2) Ranger - Glossy Accents - mini


2 opmerkingen:

  1. Wow! Was für ein phantastisches Werk! Einfach grandios!
    Liebe Grüße
    Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige herfstcreatie is het geworden Jenine. Ik zit weer met mijn neus tegen het scherm om maar niets te missen van alle mooie details.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX