maandag 21 augustus 2017

Compliments of the Season

Vandaag wil ik jullie een schud kerstkaart laten zien. Voor deze kerstkaart heb ik een kerstlijn van vorig jaar gebruikt van Maja Design, de Home for Christmas lijn. Deze blijft super gaaf. Ook het vintage plaatje, de labels en de postzegels heb ik uit het designpapier geknipt.

Dit designpapier is in onze winkel helaas uitverkocht, maar ik had nog wat restjes liggen en vond het zonde om het niet op te maken :-) 


Voor de vorm van de kaart heb ik een Shape Art mal Frame van Dutch Doobadoo gebruikt. Deze heb ik op wit linnenkarton van Joy! Crafts gelegd, nagetekend en uitgeknipt. Daarna heb ik dit ook op designpapier gedaan.



Voor de afwerking van de kaart heb ik een aantal stansmallen van Noor! Design gebruikt. Je ziet hier o.a. de mooie ronde Doily mal en de sterrenrand. De sterrenrand heb ik in 2 gedeeltes geknipt zodat het toch langs het plaatje pastte. Op het kader heb ik nog wat witte sneeuwbolletjes geplakt.


De 2 labels zijn uit het designpapier geknipt. Achter het designpapier zie je nog de prachtige IJskristal mal van Noor! Design.

Verder voor de decoratie nog wat strikjes verwerkt, filmstrip ribbon, scrappersfloss en steranijs.


Op het vintage plaatje heb ik een schudgedeelte gemaakt. Dit heb ik gedaan door met de Fuse een soort pocket te maken. In de pocket heb ik eerst het vintage plaatje gestopt en daarna wat leuk schudmateriaal. Daarna de bovenkant van de pocket ook dichtgemaakt met de Fuse zodat het schudmateriaal niet meer uit het zakje kan vallen.

Daarna heb ik op dat zakje nog een leuk kader gemaakt van bruin designpapier. Het geheel heb ik met 2mm foamtape opgeplakt.

Benieuwd hoe de FUSE werkt? Op woensdagavond 23 augustus zal ik deze nog even kort laten zien tijdens de LIVE uitzending:


Ik laat dan o.a. van We R Memory Keepers de FUSE tool, de TAB Punch board en de Planner Punchboard zien.

Dit is de groep waar ik LIVE zal gaan: https://facebook.com/groups/HobbyVision/ 
Kijken jullie mee?

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste plaats in de webwinkel om het artikel te bestellen.

Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Rand met sterren Noor! Design - Blauwe mal - Ornament sierlijk Noor! Design - Winter Wishes - Doily Sneeuwbolletjes Decoratie hoekjes antiek zilver/koper 3 Tim Holtz - Filmstrip ribbon  We R Memory Keepers - Photo Sleeve FUSE (EU Version)  We R Memory Keepers - Fuse Mat & Holder Hobby Crafting Fun - Glitter Set - Blue Assorted Sequins / Pailletten - Regular - Brown cup 6mm  Joy! Crafts - Foam tape 2mm  Joy! Crafts - Papier Linnen Structuur - 24vel wit 30x,5x30,5 cm Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - FramePrima Marketing Distress tool



3 opmerkingen:

  1. Hoi Jenine
    Wat maak je toch altijd een prachtige creaties !! Toppertjes!!
    Veel sterkte met alles en een warme groet uit Veenendaal van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart! En natuurlijk maak je papier op, als het zo mooi is!
    Helaas kan ik niet op FB kijken live, maar misschien zie ik het een andere keer...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaart weeral Jenine, prachtige creatie
    Groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX