donderdag 29 juni 2017

Bloghop Dutch Doobadoo

De nieuwste collectie van Dutch Doobadoo ligt weer in de winkels. Zijn jullie al een beetje nieuwsgierig? Dan zullen we deze eens snel aan jullie laten zien!




En zoals jullie van ons gewend zijn hebben we een Bloghop voor jullie in de planning en kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen! Dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?
  • Ga tussen 29 juni t/m 1 juli 2017 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Hier alvast wat kleine sneekjes van de projectjes die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!

Als het goed is moet je vanaf het blog van Corry komen. Is dit niet zo, ga dan terug naar het blog van Dutch Doobadoo en start opnieuw met de bloghop.

Als je klaar bent bij mij mag je ook doorgaan naar het blog van Dutch Doobadoo.

Dit is mijn creatie voor de bloghop:


Ik heb voor deze creatie de nieuwste Shape Art mal Cloud gebruikt, wat is dit weer een leuk basic model wat overal geschikt voor is. De papierlijn die ik hiervoor heb gebruikt komt uit het paperpad Botanical Nature van CraftEmotions. Ook het plaatje met de cactussen komt uit dit paperpad.

Achter het plaatje heb ik de Creatable Petra's Square van Marianne Design gebruikt. Deze is gestansd uit het linnenkarton wit van Joy! Crafts. De tekst groetjes komt uit het stempel + stansset van Karin Joan. De randen heb ik lichtjes aangezet met paarse stempelinkt.



Een bloementoef kan natuurlijk niet ontbreken op een kaartje bij mij. Ik heb onder de bloemen wat kreukellint wit geplakt. Daarop de bloemen. Onder de bloemen zitten de nieuwe Summer Leaves (Paper Art) van Dutch Doobadoo. Deze zijn op kleur gebracht met VersaMagic inkt. Ik heb hiervoor 2 kleuren gebruikt zodat het zo dicht mogelijk bij de kleur van het designpapier komt.

Ook heb ik onder het kreukellint nog 2 kleine paarse tickets geplakt, deze zijn gemaakt met de stans van Studio Light. Verder heb ik nog wat parelsnoer verwerkt in de bloementoef. De kleine muzieknoten rand is gemaakt met een stans van CraftEmotions.

Ik hoop dat ik jullie kan inspireren met deze creatie. Hoppen jullie nu door naar het blog van Dutch Doobadoo?

Ik wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Als je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel waar je de artikelen kunt bestellen.


Paperpad CraftEmotions - A4 - Botanical Nature Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Cloud A5 Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Leaves Summer VersaMagic - Aquatic SplashVersaMagic - Aspen Mist VersaMagic - Spring PansyDecoArt Media - Crackle Paint White May Arts - Seambinding lint - White Parelsnoer - assortie 5 meter - whiteStudio Light - Basics - Cutting & Embossing stencil - STENCILSL26  Stansmal CraftEmotions - Muzieknoten balk Marianne Design - Creatable - Petra`s Square with nest Marianne Design - Stans + Clearstamp Karin Joan - Groetjes Prima Marketing Distress toolJoy! Crafts - Paper for Cardmaking - Cardstock linnen white A4


12 opmerkingen:

  1. Hoi Jenine, nou en of je me hebt geinspireerd, wat een prachtige kaart.
    een plezier om naar te kijken..

    fijne dag veel liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een zomers kaartje weer. Leuk met dat toefje bloemen
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat een verschillende kaarten allemaal met dit model kaart. Prachtig ook weer deze! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en helemaal mijn kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie kaart
    groetjes Lutgart

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Jenine!
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend gemaakt Jenine, prachtige kleurtjes, toppie...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat is dit een mooie kaart !! Prachtige kleuren.
    Groetjes,Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige kaart heb je weer gemaakt, Jenine!!
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig in één woord. Schitterende kleuren.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige kaart super hoor heel mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi lieve Jenine, wat een heerlijke mooie kaart weer :) genoeg om te zien en te bewonderen. Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX