donderdag 25 mei 2017

My Dearest Sophia

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien met de prachtige My Dearest Sophia lijn van Pion Design. Ik vind dit zelf echt een prachtige lijn, precies mijn kleurtjes dat roze met groen. Deze keer heb ik weer een kaartje in heel wat etappes gemaakt en met heel veel hulp van mama, maar dat maakt niet uit. Ben blij dat ik weer eens zo'n "mallenkaartje" heb kunnen maken.


Voor de basis van de kaart heb ik de Shape Art mal Frame van Dutch Doobadoo gebruikt. Deze heb ik nagetekend op wit kaartkarton en dit uitgeknipt. Daarna ook de vorm van de kaart op het scrappapier met roosjes gelegd en dit ook uitgeknipt. Daarna heb ik nog allerlei scrappapiertjes uitgesneden op diverse afmetingen.

Voordat ik de kaart in elkaar heb geplakt heb ik de randen van al het scrappapier ruw gemaakt met de Paper Distresser en er wat Crackle Paint White overheen gesmeerd.


In het midden heb ik een mooie afbeelding met een vaas met rozen, deze komt ook uit de lijn van Pion Design. Deze past er qua kleur dus perfect bij.

Links achter de afbeelding heb ik de mooie ronde cirkelmal van Noor! Design verwerkt, deze vind ik zelf wel echt super gaaf. Ook hiervan de randjes nog wat bewerkt met Crackle Paint.
Achter de afbeelding heb ik nog een klimpop blaadje verwerkt, deze is ook gemaakt met een stans van Noor! Design uit de Autumn collectie. Daar bovenop heb ik wat kleine roosjes geplakt.

De prachtige vlinders heb ik uit het designpapier van Pion geknipt.


Bij een kaartje van mij kan uiteraard een strikje niet ontbreken, hiervoor heb ik wit organzalint gebruikt. Ook hierachter nog een klimop blaadje verwerkt en wat roosjes er bovenop.

Ook kan je onder het witte strik nog een klein stukje zien van de blauwe randmal van Noor! Design die ik nog gebruikt heb. Aan de linkerkant zie je nog een klein stukje van de Vintage Flourishes swirl.

De groene plakparels heb ik zelf gemaakt, hiervoor heb ik de Nuvo Jewel Drops Lime gebruikt. Ik heb deze eerst op een transparante sheet gemaakt en dit een nacht goed laten drogen. Daarna heb ik ze zelf bewaard in een schroefbakje. Zo heb je eenmalig even een klusje om wat plakparels te maken en nu kan ik voorlopig even flink aan het opplakken :-) Ik heb ze in een heel handig schroefbakje bewaard.


Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt weer voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je op de juiste pagina in de webwinkel.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Frames label 2 PION Design - My Dearest Sofia - Images PION Design - My Dearest Sofia - Borders PION Design - My Dearest Sofia - COMPLETE COLLECTIE Noor! Design - Blauwe mal - Ornament sierlijk Noor! Design - Blauwe mal - Bloemenrand Noor! Design - Autumn - Klimop  Noor! Design - Vintage Flourishes - Swirls/takjes Flower Sterms - White Paper Distresser - Tim Holtz DecoArt Media - Crackle Paint White Nuvo - Jewel Drops - Key Lime Hobby And Crafting Fun - Opbergdoosjes


5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Jenine ! Mooi papier heb je gebruikt .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super lief kaartje Jenine!
    Prachtige combinatie met het papier.
    Fijn dat het kaarten maken weer lukt.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een top idee weer , die plakparels zelf maken! Echt heel gaaf! En je kaart is weer een prachtexemplaar!
    Fijn dat het zo goed gelukt is, met wat hulp, maar je komt er wel!!
    Liefs, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, die kleurtjes zie ik ook erg graag! Jouw kaartjes zijn bijna te mooi om te gebruiken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig kaartje vind ik het, Jenine.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX