donderdag 20 april 2017

Geniet van de kleine dingen

Vandaag ben ik weer terug met een nieuwe creatie, deze heb ik een tijdje terug ook al afgewerkt maar had ik hier op mijn blog nog niet laten zien.

Op moment heb ik even weer 2 weken helemaal platte rust om te kijken dat de breuken beter kunnen genezen. Ik doe nu dus ook niks met de hobby, maar vanaf maandag hopen we weer te kunnen starten met de fysio en oefeningen en hoop ik dat ik ook weer iets meer kan kleuren / creaties af kan maken met wat hulp :-)


Voor dit A5 Kraft notitieboekje heb ik ook weer een prachtige bloem ingekleurd uit het Aquarelblok van Studio Light. Deze keer heb ik hem ingekleurd met de Distress Inkt. Ik heb hiervoor de volgende kleuren gebruikt.

Bloem: Victorian Velvet + Seedles Preserves
Blaadjes: Peeled Paint, Forest Moss en Antique Linen
Schaduw: Iced Spruce


Rondom de bloem heb ik nog wat gestempeld met diverse Bits & Pieces stempels van Crealies. Deze stempels zijn zó leuk om te gebruiken op de kaarten.

Voor de ringetjes/rondjes heb ik wel een acrylblok gebruikt, de andere stempels die ik altijd vanuit de hand stempelen. Daarvan wil ik altijd maar kleine gedeeltes op mijn project hebben, dus dan werkt een acrylblok niet handig.

De mooie tekststempel is van Karen Joan / Marianne Design. Deze heb ik gestempeld met Versafine Onyx Black.

Op de blaadjes heb ik nog weer wat dauwdruppels gemaakt met de Glossy Accents.

Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.
Bedankt weer voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door te klikken op de foto's hieronder wordt je gelijk doorgeklikt naar het artikel in de webwinkel: 

Studio Light - Aquarelblokken nr 2 Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 04 Ink Splashes  Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 07 Thin Mosaic Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 57 Grunge Circles  Distress Inkt - Mini - Antique Linen Distress Inkt - Mini - Forest Moss Distress Inkt - Mini - Iced Spruce Distress Inkt - Mini - Peeled Paint Distress Inkt - Mini - Seedless Preserves Distress Inkt - Mini - Victorian Velvet Kippers Hobby - Impress Stamping Tool Stempelinkt - Versafine - Onyx black Ranger - Glossy Accents - mini Marianne Design - Clearstamp Karin Joan - Geniet / Joepie Uni-Ball - Impact Bold Point Gel Pen-Notitieboek kraft - afmeting A5 - 15 x 21 cm




5 opmerkingen:

  1. Dat is een leuk notitieblokje geworden, Jenine.
    Hopelijk dat de breuken snel genezen en je weer spoedig zelf alles kan doen.
    Sterkte hoor!

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan Jenine! Ik hoop voor je dat volledige bedrust het herstel iets mag bevorderen en je hopelijk ook niet teveel pijn meer hebt, heel veel beterschap en sterkte gewenst!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi gemaakt Jeanine!
    Heel veel beterschap en sterkte gewenst.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend gekleurd en alles wat eromheen zit. Zo knap vind ik dat! En eh..... ben je nou vandaag ook jarig? Ik ga even naar FB... momentje...ach nee. Ik ben twee dagen te laat. Als nog van harte gefeliciteerd! ik hoop dat het jaar ene goed jaar wordt en eigenlijk kan het alleen maar beter worden, als ik dat zo lees. Heel veel sterkte met alles!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap! En spoedig beterschap voor jou!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX