dinsdag 28 maart 2017

Funny's Haken - Snail Suzy

Het is alweer ruim 3 maanden geleden dat ik mijn laatste blogbericht heb getypt. Helaas heb ik ook al 3 maanden niks geen kaarten kunnen maken. 

(Even in het kort voor degenen die mij niet op Facebook volgen: 17 december ben ik gevallen en heb daarbij mijn bekken op 4 plekken gebroken, een erg gecompliceerde breuk, en ook beide heupen zwaar gekneusd. Inmiddels ben ik nog steeds druk bezig met revalidatie, lopen lukt met een paar pasjes en zitten lukt helaas nog steeds maar een kwartier. Ik lig dus nog heel veel plat, kaarten maken zal dus nog op een laag pitje staan de komende maanden. De prognose is dat ik heel 2017 nog wel druk bezig zal zijn met revalideren.)

Ik heb afgelopen tijd wel diverse creaties gehaakt, dit lukt gelukkig wel liggend in mijn bed. Deze gehaakte creaties zal ik nog even op mijn blog laten zien.


Dit is een Funny's haken pakket. Dit zijn complete pakketten inclusief garen, accessoires en het patroon. Het enigste waar je nog voor moet zorgen is een haaknaald nummer 3 of 3,5.

Dit zijn ook leuke setjes om mee te nemen op vakantie of met de zomer voor de deur om ze lekker buiten te haken. Je hoeft hier niet veel haakervaring voor te hebben, als je vasten kunt haken, kunt meerderen en minderen dan kom je al een heel eind :-)

Dit set is de Funny Snail Suzy, is ze niet super cute?? :-)


Ook de kralen, het organzalint en alles zit in dit pakket.

Inmiddels zijn er al veel meer leuke Funny pakketten te verkrijgen, deze kun je allemaal in de webwinkel vinden.

Dit is even weer mijn eerste blogpost, binnenkort laat ik nog wat meer gehaakte creaties zien :-)
Ik wil jullie weer bedanken voor jullie bezoek aan mijn blog. Wens jullie allemaal nog een hele fijn en gezellige dag.


De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl


Haakpakket Funny - Snail Suzy Clover - Amour Haaknaald - 3.0 mm



6 opmerkingen:

  1. Wat een droppie zeg!! zo leuk,
    en gelukkig dat dat wel gaat op bed, jij bent zo handig met die haaknaald,
    ik zag staan leuk voor de vakantie of inderdaad buiten in de tuin of op de bank...zou bijna overstag gaan....maaaaar een hele grote maar ik ben een leek op het gebied van draad en naald.
    laat het aan jouw over en kom af en toe een kijkje nemen oke...
    Het aller beste groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een liefje zo mooi gehaakt Jenine !
    Dikke knuffel ...
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig! Wat een vervelende val heb je gemaakt Jenine, heftig! Gelukkig kun je je op deze manier een beetje vermaken. Ik hoop dat het snel beter met je gaat, veel sterkte! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Jenine,
    leuk om je weer hier te zien. Op FB had ik hem al gezien, maar ik ben echt een die hard blogger, dus kijk meestal hier. Alles wat je maakt en haakt is gewoon mooi! Heel veel sterkte nog met revalideren en misschien raar om te zeggen, maar fijn dat je niks aan je handen hebt. Had zo maar gekund bij zo'n val!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Jenine,
    that is very unfortunate that you had such a terrible accident. I wish you to be fully fit again soon. I missed your beautiful crafts already.
    Your crochet looks great with the beautiful decorations, I like it quite wonderful.
    Furthermore, good improvement for you and nice that you are back there.
    Greetings Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. soap sleeve wholesale are your brand's first impression. They catch the eye and set the tone for what's inside. An attractive sleeve can make your soap stand out on the shelves.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX