dinsdag 6 december 2016

Sizzix DT - Winter Wishes

Hebben jullie de kerstspullen alweer in huis gezet? Ik heb de kerstdecoratie nog niet in huis, maar ben al wel vast begonnen om de eerste home deco creaties te maken. Vind het toch altijd wel leuk om ook een paar eigengemaakte creaties neer te zetten :)

Voor deze creatie heb ik allerlei stansmallen van Sizzix gebruikt, deze creatie is vandaag ook te zien op het blog van Sizzix: http://www.sizzix.co.uk/blog/winter-wishes/



De basis is een klein mini houten pallet wat ik eerst wit heb gemaakt met Gesso. Vond dit mooier in het geheel dan een bruin pallet.
Daarna heb ik de lege mini wijnflesjes (van de Hugo) voorzien van wat Viva Decor Eis Effekt Holografisch. Dit geeft toch net even een wat winterse look. Ik heb er deze keer maar een dun laagje op gedaan.

Ik vond zelf de groene kleur van de flesjes zo mooi, dat past precies in mijn kamer, vandaar dat ik maar een dun laagje Eis Effekt er overheen heb gedaan.

De denneappels heb ik in het bos gevonden, deze heb ik ook wit gemaakt met Gesso.


Zie je die mooie 3D sterren? Deze zijn gemaakt met de Dimensional Stars stans van Sizzix. In de verpakking zitten 6  mallen om 3D sterren te maken. Je moet de stans 2x uitdraaien, en alle aangegeven rillijnen vouwen en dan kan je ze eenvoudig in elkaar plakken.
In het midden heb ik nog een diamond gem geplakt.


Ook heb ik nog wat prachtige Paper Snowflakes van Sizzix verwerkt op deze creatie. Ik heb de snowflakes uit het snowpaper van Marianne Design gestansd en uit zilver metallic kaartkarton.

Om de half van de wijnflesjes heb ik nog wat jute gewikkeld.


De tekst banner Winter Wishes is ook gemaakt met een stans van Sizzix. Ik heb eerst een lange strook van 1,5 cm wit kaartkarton genomen, daar wat Easy Connect Craft tape achter geplakt en daar de tekst uit gestansd. Op deze manier maak je er gelijk een sticker van. Ik heb deze tekst banner weer op zilver metallic kaartkarton van 2 cm geplakt.

Voor de afwerking heb ik her en der nog wat sneeuwbolletjes geplakt.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Sizzix - Thinlits Die Set - Paper Snowflakes Mini Sizzix - Thinlits Die Set - Dimensional StarsSizzix - Thinlits Die Set - Holiday Words: Thin Klosje jute touw 25 gr. Marianne Design - Diamond Gems - zelfklevend Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Viva Decor - Eis Effekt - Holografisch Sneeuwbolletjes  MD - Snow Paper A5



1 opmerking:

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX