donderdag 15 december 2016

Marianne Design - Publicatie Cards & Scrap 27

Een tijdje terug kreeg ik de vraag van Marianne Design of ik een paar "simpele" stempelkaarten wilde maken voor het tijdschrift Cards & Scrap nummer 27. De nadruk ligt op het inkleuren.


Ik vond het een hele eer, en uiteraard heb ik ja gezegd. Maar als je dan eenmaal bezig bent met de kaarten is het toch wel lastig!! Ik voel bij mijzelf dan altijd iets meer druk als het voor een tijdschrift is, je wilt toch nóg beter presteren... je legt de lat voor jezelf erg hoog.

Halverwege de kaarten liep ik ook echt even vast.... even aan de kanten gelegd....en uiteindelijk toch alles afgemaakt.



In totaal staan er 2 pagina's met creaties in dit tijdschrift. Ik heb verschillende kleurtechnieken gebruikt zoals inkleuren met potlood en inkleuren met aquarelverf.

Voor deze kaarten heb ik de stempels van Hetty Meeuwsen gebruikt, met deze stempels kan je je eigen tafereeltjes maken. Zo leuk om te doen!!



Voor de basis van de kaarten heb ik de Shape Art mallen van Dutch Doobadoo gebruikt.

Voor de beschrijving en de gebruikte materialen verwijs ik jullie graag naar het tijdschrift Cards & Scrap 27 wat nu in de winkels ligt.

Ik hoop jullie ook met dit soort kaarten weer te kunnen inspireren :) Misschien iets anders dan wat jullie normaal van mij gewend zijn, maar ik vind gewoon alles leuk om te proberen ;-)

Vind het ook altijd een enorme eer om gevraagd te worden voor dit soort publicaties en ben ook enorm trots!! Blijft zo bijzonder om je naam in tijdschriften te zien staan!



5 opmerkingen:

  1. had je mooie kaartjes al bewonderd in het tijdschrift! Prachtig werk Jenine!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar mag je trots op zijn Jenine, prachtig werk! Erg leuke stempelkaarten zijn het geworden. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Kan me voorstellen dat je voor een tijdschrift twee keer zo je best doet. Heel veel mensen zien het ook! Maar hier mag je wel supertrots op zijn.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Gave kaarten hoor, en zo gaaf dat je gevraagd bent voor dat blad.
    Enne jij kunt dat wel hoor kleuren, echt een topper ☺
    Hele mooie kaartjes weer !
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaartjes. Ik heb het blad speciaal voor jouw kaartjes gekocht.
    En jouw kaarten zijn verreweg de mooiste uit het hele tijdschrift.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX