zaterdag 10 december 2016

Kippers DT - Workshop Jongenskaarten maken - Vrijdag 20 januari

Hoi allemaal,

Vandaag mag ik weer iets plaatsen op het blog van Kippers, deze keer wil ik jullie een stoere jongenskaart laten zien. Normaal gesproken vind ik het altijd best lastig om jongenskaarten te maken, je mist toch snel wat aan de decoratie zoals roosjes etc.

Maar nu met het nieuwe Cool Dudes stansblok van Noor! Design is het niet meer zo lastig om jongenskaarten te maken. In dit blok zitten namelijk ook al allemaal bijpassende plaatjes voor de decoratie.

Vind je het ook lastig om jongenskaarten te maken? Op vrijdag 20 januari geef ik een workshop hiermee bij HobbyVision. Tijdens deze workshop ga je 3 verschillende jongens/mannenkaarten maken. Iedereen krijgt het Cool Dudes stansblok ook mee naar huis zodat je thuis nog meer kaarten kunt maken.

Lijkt het je leuk? Geef je dan op via deze link: 


De basis van deze kaart is de Shape Art mal Flag van Dutch Doobadoo. Deze heb ik 2x uitgeknipt uit Kraft cardstock zodat je er een soort boekje van kunt maken.

Op de voorkant heb ik het stoere plaatje met het vliegtuig gebruikt, deze komt dus ook uit het stansblok. Aan de rechterkant zie je nog 2 Gears, deze zijn gemaakt met de Gears stansmallen van Noor! Design. 


De postcard en de tekstbanner komen ook uit het Cool Dudes stansblok. Achter de tekstbanner heb ik nog 2 kleine tickets verwerkt, deze zijn gemaakt met een Vintage Flourishes stans van Noor! Design.


Als je de kaart openklapt zie je dit aan de binnenkant.


Aan de binnenkant heb ik nog wat ribbelkarton van Joy! Crafts verwerkt voor een mooie stoere look.


Ook heb ik de prachtige Gears cirkel van Noor! Design nog verwerkt op deze kaart. De randen heb ik lichtjes aangezet met bruine stempelinkt.

Ook heb ik nog de mooie Hinges / Scharnieren gebruikt op deze kaart, vond deze ook wel passen op een stoere kaart.


Aan de rechterkant ook nog wat ribbelkarton gebruikt, wat jute touw, de losse Gears stansjes en de gave Gears klok. 

De mooie bingocards en de losse embellishments komen allemaal uit het stansblok.



Hier nog een foto van de kaart als hij half open staat.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Noor! Design - Papier & Stansblock La Vie Est Belle - Cool Dudes  Noor! Design - Cutting stencil - Gears 4st Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Gears cirkel Noor! Design - Gears - Tandwiel met klok Noor! Design - Vintage Flourishes - Tripple Tricker Noor! Design - Cutting stencil - Vintage Flourishes - Hinges / Scharnieren Marianne Design - Adhesive Gems - Metal Klosje jute touw 25 gr. Crop-A-Dile - Hole Punch & Eyelet Setter - Aqua Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - FlagJoy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX