vrijdag 9 december 2016

Dutch Doobadoo - Tissuebox

In de loop van deze maand komen er weer een aantal nieuwe mallen van Dutch Doobadoo uit, waaronder ook deze gave Tissuebox. Een super leuke creatie om te maken en om weg te geven. In dit doosje kan je een aantal papieren zakdoekjes doen.


Voor de mailing van Dutch Doobadoo moest ik iets maken in de winterse sferen, ik heb hiervoor het papier van Bo Bunny - White Out gebruikt.


Bij de winterse sferen past de Collectable Pinguin van Marianne Design perfect toch? En bij een Pinguin hoort natuurlijk ook een Iglo, dit is ook een Collectable van Marianne Design.

Langs de rand heb ik nog het Paper Art vel Borders 2 (472.948.041) verwerkt. Wat is dit ook weer een mooi fijn randje hé?



De tickets zijn uit het designpapier van BoBunny geknipt. Op de tickets heb ik nog wat flossdraad met grijze belletjes geplakt.
Op de hoeken nog wat metalen hoekjes ter versiering geplakt.

De tekst is gemaakt met een Collectable van Marianne Design. Achter het papier heb ik, voordat ik ging stansen, eerst het Easy Connect Craft tape geplakt zodat je stickers maakt van de letters. Ik vind dat echt een uitkomst, niks geen geknoei meer met lijm.

Ik hoop dat ik jullie met deze winterse tissuebox weer wat inspiratie kan geven. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

PRE-ORDER 3 - Dutch Doobadoo - Dutch Box Art - TissueboxDutch Doobadoo - Paper Art - Borders 2   Marianne Design - Collectable - Eline`s Penguin Marianne Design - Collectable - Eline`s Igloo and Mountain Collectable Marianne Design - Charming Alphabet CraftEmotions EasyConnect (dubbelzijdig klevend) Craft tape 15m x 65mm Scrappapier BoBunny - Whiteout - Glitter Cross Country Decoratie hoekjes antiek zilver/koper 8 CraftEmotions - Foamball clay - luchtdrogende klei - wit Sneeuwbolletjes DecoArt Media - Crackle Paint White

3 opmerkingen:

  1. Wow Jenine wat een prachtige creatie !! heel leuk het doosje leuk met de pinguïn .
    Fijn weekend Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje! Die pinguïn is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX