zaterdag 1 oktober 2016

Kippers DT - White Christmas

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een creatie laten zien op het blog. Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de Marianne Design mallen. Dit keer helemaal een witte kaart gemaakt, dit geeft toch altijd weer een hele sjieke uitstraling hé?
Helaas zijn deze kaarten wel iets lastiger om goed te fotograferen.


Als kaartkarton heb ik het Metallic wit kaartkarton van Joy! Crafts gebruikt. Dit heeft een mooie parelmoer uitstraling waardoor het geheel nóg iets sjieker wordt. Zowel de basis als alle losse stansjes heb ik uit dit Metallic wit kaartkarton uitgestansd.

De grote achtergrondmal is de nieuwe Creatable Anja's Circle XL LR0445 van Marianne Design. Wat is deze weer gaaf hé? Echt zoveel mooie details op deze mal. Je hoeft er verder niet eens zoveel meer aan toe te voegen.


In de linker hoek heb ik nog een bloementoef gemaakt, hiervoor heb ik de Creatable Poinsettia LR0435 gebruikt. De blaadjes heb ik iets opgebold met de Joy! Crafts Flower Shaping Tool kit.
Achter de Poinsettia's heb ik nog de Creatable Twigs LR0437 gebruikt.


Voor de tekst heb ik de Craftable CR1326 gebruikt. Deze heb ik met foamtape opgeplakt zodat deze iets hoger ligt.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

MD Craftables - Prettige Feestdagen Marianne Design - Creatable - Petra`s Twigs Marianne Design - Creatable - Petra`s Poinsettia`s PRE-ORDER 1 - Marianne Design - Creatable Anja`s Circle XL Joy! Crafts - Cardstock 15 x 30 cm - Metallic Wit Joy! Crafts - Flower Shaping Tool kit 4 st   

2 opmerkingen:

  1. Diese Weihnachtskarte ganz in weiß sieht fantastisch aus. Eine wundervolle Zusammenstellung aus Stanzteilen und Prägungen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAt een prachtig wit kaartje! Ik vind hem geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX