dinsdag 30 augustus 2016

Wild Rose Studio - Halloween Cat

Vandaag is het mijn beurt om iets te plaatsen op het HobbyVision Design team blog. Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de Card Art mal Pompoen van Dutch Doobadoo. Een model van afgelopen jaar, maar hij blijft leuk, zeker met al die herfst / halloween producten die de laatste tijd binnenkomen.


Het designpapier wat ik heb gebruikt is van Wild Rose Studio - Harvest Meadow. Ook de schattige muisjes staan op dit designpapier. Verder heb ik nog her en der wat gestempeld met de Bits & Pieces stempels van Crealies op de achtergrond.


Onderlangs heb ik wat decoratiemos verwerkt met daarop een paar kleine herfstblaadjes. Deze zijn gemaakt met de Punch Die van Marianne Design.

Verder zie je nog wat uitgestansde pompoenen, deze zijn gemaakt met de Creatable LR0431. De zwarte kat LR0432 en de ton LR0434 zijn ook van Marianne Design.

De 2 kleinere pompoenen zijn houten ornamentjes, deze heb ik op kleur gebracht met Distress Inkt.


Bovenaan nog een decoratietoef, hiervoor heb ik wat uitgestansde bladeren gebruikt, zwart raffia, een denneappel en wat besjes.


In het hoekje een gedeelte van de Leaf Doily LR0430 van Marianne Design. Op deze doily heb ik een ingekleurde stempel verwerkt, dit is de Halloween Cat van Wild Rose Studio. Ik heb de stempel ingekleurd met de La Petite Aquarelle van Sennelier.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Paperpad - Wild Rose Studio - Harvest Meadow Clearstamp - Wild Rose Studio - Halloween Cat Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Pompoen Marianne Design - Creatables - Tiny`s Pumpkins Marianne Design - Creatables - Kitty Marianne Design - Creatables - Broom Marianne Design - Creatables - Barrel Marianne Design - Creatables - Leaf Doily MD Craftables - Punch Die - Autumn Leaves  Sennelier - La Petite Aquarelle - set 24 halve napjes N131681.00 Aquarelpapier Terschelling - Glad Schut - 300 grams - 18 x 24 cm Sharpie - Extra Fine Point Poster Paint Marker - WhiteRaffia - nature zwart - 25gr






5 opmerkingen:

  1. Die is gaaf! Vooral de kat vind ik leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke creatie Jenine !
    Heel veel mooie details top.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh enig, die poes op de bezemsteel....lov' it!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Es ist die schönste Halloween Karte die ich je gesehen habe !
    LG Helga from Austria

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX