vrijdag 5 augustus 2016

Sizzix DT - With Brave wings

Het is afgelopen week even rustig geweest op mijn blog, maar dat komt omdat ik afgelopen week ben verhuisd naar mijn nieuwe huis! *heerlijk * De grote dingen zijn allemaal over, ben nu nog bezig om alle dozen uit te pakken. En de hobbykamer in te richten, vandaag de laatste planken aan de muur maken en dan kan de inrichting beginnen. Hoop zondag weer te kunnen freubelen en vanaf volgende week weer nieuwe creaties op mijn blog te plaatsen :-) Zal dan ook een update van mijn hobbykamer laten zien.

Voor het blog van Sizzix heb ik deze kaart nog gemaakt, de originele kaart is te bekijken op het blog: http://www.sizzix.co.uk/blog/brave-wings/


Voor deze kaart heb ik de achtergrond gestempeld met de stempel Peony van Stampendous. Deze stempel heb ik gemaskeerd, hiervoor heb ik het Masking Paper van Inkadinkado gebruikt. Dit is ideaal om mee te werken. Dit blijft netjes plakken, dus je kan de stempels goed afdekken. De uitgeknipte memoblaadjes bewaar ik altijd goed zodat ik deze de volgende keer zo weer kan gebruiken.


In de hoek heb ik de stansmal Mixed Media van Sizzix gebruikt. Deze hebben geen buitenste snijrand zodat je deze willekeurig op de kaart kan gebruiken. Voor deze kaart kwam hij in de hoek het mooiste uit.
Daarop 2 vlinders geplakt, deze zijn uitgestansd met de Winged Beauties stans van Sizzix.
Daar overheen een banner met tekst.




De stempel heb ik ingekleurd met de Gansai Tambi. Deze keer heb ik allerlei verschillende kleuren met elkaar gemengd.

Wil je ook graag leren kleuren met de Gansai Tambi? Op donderdag 15 september geef ik hier nog een workshop mee. Er zijn nog een paar plekjes beschikbaar:

Over de achtergrond heb ik nog wat Fran-táge Shabby White gestrooid, dit blijft leuk spul om mee te werken.


Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Sizzix - Thinlits Die Set - Winged Beauties  Sizzix - Framelits Die Set - Thinlints Mixed Media Big Shot Accessoires - Precision Base Plate (Big Shot) Big Shot Express Machine - Electrisch Sizzix Accessory - Die brush & foam pad Scrappersfloss Karen Foster - Bone  Tim Holtz - Idea-Ology Spiral Bound Sticker Book - 4.5 DecoArt Media - Crackle Paint White Stampendous Fran-táge - Shabby Embossing Enamel - White Kuretake / ZIG - Gansai Tambi - 36 Color Set Strathmore -  Mixed Media Paper - Vellum Surface 15,2 x 20,3 cm - 300 gramsInkadinkado - Stamping Masking Paper Cling stamp - Stampendous - Peony




5 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi kaartje! Vooral die hoek vind ik leuk! Veel plezier in je nieuwe huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super geweldige kaart!!!

    grtjs
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jenine,
    Prachtige kaart Jenine !! heel mooi met de mixed stans prachtig geheel .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje.
    Lieve groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig, en die kleuren vind ik super.
    gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX