dinsdag 16 augustus 2016

Sizzix DT - Notebook

Vandaag is het mijn beurt weer om iets te plaatsen op het Sizzix blog. Deze keer heb ik een A6 notitieboekje gepimpt . 
Wil je de originele blogpost bekijken? Klik dan op deze link: http://www.sizzix.co.uk/blog/notebook-2/


Ik heb hiervoor de prachtige Summertime lijn van Maja Design gebruikt. deze blijf ik echt super mooi vinden.


Dit zijn alle "ingrediënten" die ik gebruikt heb voor deze kaart. 


De rozen zijn zelfgemaakt met de Bigz Dies - Flowers 3D van Sizzix. Deze stans je uit, rol je op met een pincet en plak je in het midden vast. Op deze manier heb je altijd de juiste kleur bloemen bij je project.
Achter de roosjes heb ik wat takjes verwerkt, deze zijn gemaakt met de nieuwe Thinlits Garden Greens van Sizzix. In de verpakking zitten 9 stansmallen van blaadjes, allemaal verschillende vormen en afmetingen.



Aan de rechterkant heb ik ook nog een klein stukje van de klimop verwerkt. Op de klimop nog een klein pareltje geplakt en een lieveheersbeestje.


Op de uitgestansde label heb ik met wat houten letters nog een tekst gemaakt. Verder de randjes wat beïnkt met de Bits & Pieces stempels van Crealies en ook hier 2 schattige lieveheersbeestjes verwerkt.

Onder de label zie je ook nog een klein stukje van de Scribbles & Splats mal van Sizzix.

ik hoop dat ik jullie met dit notitieblokje weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl: 

Sizzix - Thinlits Die Set - Garden Greens Sizzix - Framelits Die Set - Thinlints Scribbles & Splat  Scrappapier Maja Design - Summertime - COMPLETE COLLECTIE Houten ornamenten - CraftEmotions - 10,5 x 10,5 cm - Alfabet basic klein Rayher Hobby - Lieveheersbeestjes 1cm - 24 stuks Scrappersfloss Karen Foster - Carnation Kant met roosjes en parels - gebroken wit Decoratie hoekjes antiek zilver/koper 3 DecoArt Media - Crackle Paint White 

2 opmerkingen:

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX