dinsdag 9 augustus 2016

Sizzix DT - Happy Birthday

Vandaag mag ik weer iets laten zien op het blog van Sizzix. Deze keer heb ik een mannenkaart gemaakt met de "For Father" lijn van Pion Design.

De originele blogpost kun je hier bekijken:


Als eerste heb ik een stuk designpapier afgesneden op 14 x 14 cm en heb in de hoek de Mixed Media stans van Sizzix gelegd. Om dit soort mallen uit te stansen gebruik ik altijd mijn Precision Base plate in de Big Shot Express.

 
Als je deze uitstanst komen alle diamonds eruit en kan je er zelf een gekleurd cardstock of designpapier achter doen. Ik heb bij deze kaart gekozen voor zwart cardstock.


Het plaatje van de auto is ook uit het scrapvel van Pion Design. Achter en op het plaatje heb ik wat Gears verwerkt, deze zijn gemaakt met de Thnlits - Gearhead set van Sizzix. In dit set zitten 22 verschillende Gears stansjes. 

 De vaandels met tekst Birthday heb ik uit het designpapier van Pion Design geknipt.
Aan de rechterkant zie je ook nog de helft van de Doily stans van Sizzix. In z'n geheel vond ik hem veel te groot voor op de kaart, dus daarom maar door de helft geknipt en dit opgeplakt.


Voor de verdere afwerking heb ik nog wat filmstrip ribbon gebruik, wat zwart scrappersfloss en metalen pins.


Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Sizzix - Framelits Die Set - Thinlints Mixed Media Sizzix - Thinlits Die Set - Gearhead (22PK) Sizzix - Thinlitz - Tim Holtz Doilie 2 Big Shot Accessoires - Precision Base Plate (Big Shot) Big Shot Express Machine - Electrisch  
Scrappersfloss Karen Foster - Midnight Tim Holtz - Hinge Clips 1 Tim Holtz - Filmstrip ribbon Tim Holtz - Idea-Ology - Label Letters Paper Distresser - Tim Holtz

2 opmerkingen:

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX