woensdag 17 augustus 2016

Marianne Design - Mushroom

Ook al is het vandaag echt lekker zomer, ik wil jullie vandaag toch even weer een herfstkaartje laten zien. Dit is weer een voorbeeld voor de demo a.s. zaterdag tijdens het CreaSpektakel in Kampen.


Hiervoor heb ik weer de mooie stansmallen van Marianne Design gebruikt.


Het papier wat ik voor deze kaart heb gebruikt komt uit het paperpad Canadian Fall. De grote paddestoel is gemaakt met de nieuwe Collectable Mushroom COL1412. Deze paddestoel kan je naar eigen idee op gaan bouwen. Ik heb achter het raampje nog een stukje kant gedaan als gordijntje en achter de deur staat nog de bezem.


Onder langs de kaart heb ik wat decoratiemos verwerkt en een grasrand. De grasrand is gemaakt met de Craftable CR1355.


De ton staat ook buiten, voor de ton liggen allemaal bladeren die van de bomen zijn gevallen. Voor de bladeren heb ik de Craftable CR1336 gebruikt en de grote bladeren komen van de Creatable LR0430.

Naast de ton heb ik ook nog een kat geplaatst, gemaakt met de Creatable LR0432.


Ook op de paddestoel zijn nog wat losse herfstbladeren gevallen. Op de bladeren heb ik nog wat druppels gemaakt met de Dimensional Magic van Modpogde.
Ook het nieuwe spinnenweb heb ik nog verwerkt op deze kaart.

Ik hoop dat ik jullie hier mee kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.



Marianne Design - Pretty Paper Bloc - Canadian fall Marianne Design - Collectables - Mushroom Craftable Marianne Design - Grass MD Craftables - Punch Die - Autumn Leaves Marianne Design - Creatables - Barrel Marianne Design - Creatables - Broom Marianne Design - Creatables - Kitty Marianne Design - Creatables - Leaf Doily CraftEmotions - Kraft cardstock 30,5 x 30,5 cm - Gravel rood CraftEmotions - Kraft cardstock 30,5 x 30,5 cm - Emerald groen ModPodge - Dimensional Magic



1 opmerking:

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX