donderdag 11 augustus 2016

Marianne Design - Canadian Fall

Vandaag wil ik jullie nog weer een demokaartje laten zien wat ik gemaakt heb voor het Creaspektakel in Kampen op zaterdag 20 augustus. Wij staan er met een verkoopkraam in de binnenstad, bij onze kraam zal ik een demo gaan geven met de Marianne Design producten icm Dutch Doobadoo mallen.

Meer info op www.creaspektakel.eu

Koop je bij onze stand voor € 15,00 aan Marianne Design producten? Dan ligt er een leuke Goodybag voor je klaar!! Let op, hiervoor geldt op = op.



Deze keer wil ik jullie een tentkaart laten zien, deze heb ik gemaakt met de Card Art mal tent 470.713.312. Om de kaart ook plat te kunnen verzenden heb ik de onderste flap precies in het midden gerild.

 

De kaart blijft zo ook gewoon prima staan.


Met de tentkaart kan je een mooi doorkijkje creeƫren. Het plaatje wat ik heb gebruikt komt van het knipvel VK9545. Het paperpad Canadian Fall past hier precies bij, deze heeft echt prachtige kleuren.


Onderaan heb ik allerlei pompoenen uit verschillende kleuren cardstock gestansd. Hiervoor heb ik de Creatable Pumpkins LR0431 gebruikt. Daarvoor nog allerlei herfstblaadjes verwerkt en een mooie bezem.


Ook heb ik nog een Cardboard Art pijl van Dutch Doobadoo verwerkt. Hierop met de Collectable Charming Alphabet de letters HUG op gemaakt. Achter de letters heb het EasyConnect Craft tape geplakt zodat het een soort stickers worden. 



Bovenaan nog een groot strik met wat bloemen, scrappersfloss en wat herfstblaadjes.

Ik hoop dat ik jullie hiermee kan inspireren. En wie weet tot 20 augustus in Kampen?

Ik wens jullie nog een hele fijne en gezellige avond. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl


Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Tent  Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Pijlen Marianne Design - Knipvel Autumn Animals - Deer Marianne Design - Pretty Paper Bloc - Canadian fall Marianne Design - Creatables - Tiny`s Pumpkins Marianne Design - Creatables - Leaf Doily Marianne Design - Creatables - Broom MD Craftables - Punch Die - Autumn Leaves Collectable Marianne Design - Charming Alphabet CraftEmotions EasyConnect (dubbelzijdig klevend) Craft tape 15m x 65mm Scrappersfloss Karen Foster - Tawny 




1 opmerking:

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX