zaterdag 6 augustus 2016

Kippers DT - Viva Decor Beton Effekt Paste

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om jullie iets te laten zien op het Kippers blog. Deze keer heb ik geen kaart, maar ben ik aan de slag gegaan met het Beton Effekt van Viva Decor.

Afgelopen dinsdag ben ik verhuisd naar mijn nieuwe huis. Ik had van mijn moeder 2 bruine potten gekregen die zij niet meer gebruikte, maar die kleur past absoluut niet in mijn interieur. Toen viel mijn oog ineens op een starterssetje met Beton Effekt. Dat past wel precies in mijn woonkamer, dus vond het wel de moeite waard om het te gaan proberen :-)


In het startersset zit een pot van 250 ml Beton Effekt Paste, 1 flesje Beton Lasur Dunkel, 1 flesje Beton Lasur Hell en 2 sponsen.

Als eerste ben ik aan de slag gegaan om een dunne laag Beton Effekt Paste aan te brengen op de potten, dit heb ik gedaan met een platte kwast.  Deze eerste laag laat je even goed drogen.
Daarna kan je de Beton Effekt Paste aanbrengen naar eigen idee. Je kan het glad opbrengen en daarbij een spons gebruiken. Je kan het ook heel ruw aanbrengen zoals ik heb gedaan. Daarvoor heb ik een spatel gebruikt en een flinke laag Beton Effekt Paste erop gesmeerd.


Dit heb ik zelf even een dag goed laten drogen. Daarna breng je de Beton Laser Dunkel aan, daarmee krijgt het een mooie donkere look. Dit laat je even goed drogen. Daarna breng je nog de Beton Laser Hell aan. Als je 2 lagen Beton Laser Hell aanbrengt is je project ook weersbestendig.

Ik heb dus voor deze keer de ruwe variant gebruikt. Bij een volgend project ga ik nog eens proberen om een mooie gladde betonlook te krijgen. Dit werkt namelijk erg verslavend, dit is super leuk om te doen.


Op het dekjes heb ik nog wat kant verwerkt, een bloem en wat scrappersfloss.


Van pap en mam heb ik nog wat plantjes erin gekregen voor de verhuizing :) Inmiddels staan de bloempotten al op mijn salontafel.


Ik ben echt heel blij met het uiteindelijke resultaat. Zo passen de "bruine" potten toch weer perfect in mijn nieuwe interieur.

Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Viva - Artist Brush Set - Penselen Plat  Viva Decor - Trenddekor Beton Look - Beton Effekt Paste Kant Halbach - White 25mm - 2019 kleur 11 Scrappersfloss Karen Foster - Midnight

1 opmerking:

  1. Wat een mooi resultaat en wat ziet je kamer er gezellig uit! Hopelijk voel je je er heel snel thuis!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX