zaterdag 20 augustus 2016

HobbyVision Challenge #53 - Herfst

Vandaag gaat er weer een nieuwe Challenge van start op ons HobbyVision Challenge blog. Deze keer als opdracht "Herfst". Met al die nieuwe herfstspullen in de winkel is dat niet zo'n moeilijke opdracht toch?

Meer info over onze HobbyVision Challenge kan je hier vinden: http://hobbyvisiondt.blogspot.com

Ik heb deze Challenge gelijk gecombineerd met de nieuwe Sketch Challenge bij Dutch Doobadoo. Wil je daar ook aan meedoen? Kijk dan in de facebookgroep wat je hiervoor moet doen:


Voor de basis heb ik de Shape Art mal 470.713.102 van Dutch Doobadoo gebruikt, het designpapier komt uit het nieuwe paperpad Canadian Fall van Marianne Design. Vind de kleurtjes echt geweldig.



De teckels zijn echt cute hé? Deze zijn gemaakt met de nieuwe Collectable COL1411 van Marianne Design. Deze kan je helemaal opbouwen naar eigen idee en in eigen kleurtjes. Ik heb er 2 achter elkaar gezet.
Ze staan in het gras, het grasrandje is gemaakt met de Craftable CR1355  en daar overheen nog wat decoratiemos verwerkt.

In het mos zitten nog wat kleine herfstblaadjes.






Links heb ik nog een mooie ton geplaatst, deze is gemaakt met de Creatable LR0434. Daarvoor nog een blaadje en een denneappel geplaatst.

Voor de Doily heb ik de nieuwe Leaf Doily LR0430 van Marianne Design gebruikt.


Aan de rechterkant ook nog een leuke toef van plaatjes en een denneappel.
Voor de ovaal heb ik een Creatable LR0376 gebruikt en daarop een tekst gemaakt met de Collectable COL1397.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. 
Wil je meedoen met onze HobbyVision Challenge? Dan heb je de tijd tot 18 september om de creatie op ons blog te plaatsen.

Ik wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Marianne Design - Creatables - Leaf Doily  Marianne Design - Creatables - Barrel Marianne Design - Creatable - Anja`s Ovaal Collectable Marianne Design - Charming Alphabet Marianne Design - Collectables - Eline`s Dachshund MD Craftables - Punch Die - Autumn Leaves Craftable Marianne Design - Grass Marianne Design - Pretty Paper Bloc - Canadian fall Sequins / Pailletten - Regular - Brown cup 6mm CraftEmotions EasyConnect (dubbelzijdig klevend) Craft tape 15m x 65mm




4 opmerkingen:

  1. Wauw wat een geweldige herfstkaart. Ik ga proberen om weer wat vaker met een challenge mee te doen maar voor deze challenge heb ik nog niet echt veel materialen. Wie weet lukt het me toch nog. Jouw creatie is in ieder geval weer super!
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooi en wat een schattige teckeltjes <3 gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende Herfstkaart heb je gemaakt.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a fabulous design. Creative Blessings, Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX