dinsdag 5 juli 2016

Sizzix - Bunny with Butterfly

Vorige week stond deze kaart op het blog van Sizzix. De originele post kan je hier bekijken:



Voor deze kaart heb ik designpapier van Authentique gebruikt, Cuddle Boy / Girl. Ik heb beide lijnen door elkaar gemixt zodat ik iets meer kleur in het kaartje aan kon brengen.


De bloemen heb ik gemaakt met de Mix & Match Flowers stansen van Sizzix. Ook de blaadjes zitten in ditzelfde set met stansjes.
De kleine minibloemen zijn van Prima Marketing, de Planner Flowers.


Ook heb ik nog de prachtige Scribbles & Splats stans van Sizzix verwerkt op deze kaart. Ook heb ik nog wat Filmpstrip ribbon van Tim Holtz gebruikt. De kleine stickers zijn de Label Stickers van Tim Holtz.


Om de kaart te laten staan heb ik een kaart van 15 x 30 cm gebruikt. Deze heb ik gerild op 15 - 17,5 - 20 cm. Daarna de achterkant vastgeplakt met dubbelzijdig tape. Zo blijft de kaart altijd goed staan.


De stempel is van Wild Rose Studio - Bunny & Butterfly. Deze heb ik gestempeld met de Memento - London Fog. Hierdoor krijg je een iets zachtere afdruk.

Ik heb de stempel ingekleurd met de Molotow Aqua Twin Markers. Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
* Bunny: 032 Cool Grey 03, 031 Cool Grey 02
* Oren: 008 Pink
* Bloemen: 011 Primary Blue, 012 Cyan, 013 Turquoise
* Gras: 016 Yellow Green, 019 Brown

Wil je ook graag leren kleuren met deze markers? Op vrijdag 26 augustus geef ik hiermee nog een basisworkshop. Er zijn nog een paar plekjes vrij.


Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbvision.nl

Sizzix - Thinlits Die Set - Mix & Match Flowers  Sizzix - Framelits Die Set - Thinlints Scribbles & Splat  Scrappapier Authentique - Cuddle Boy - Lullabye Sheet Music/Blue Flourish Scrappapier Authentique - Cuddle Boy - Damask Scrappapier Authentique - Cuddle Boy - Foundations #1 Gingham/Light Blue SolidScrappapier Authentique - Cuddle Girl -  Lullabye Sheet Music/Pink Flourish  Tim Holtz - Filmstrip ribbon Tim Holtz - Idea-Ology - Label Letters Rayher - Organzalint wit - 25mm Clear stamp - Wild Rose Studio`s - Bunny and Butterfly Memento inkt - London Fog Prima Marketing - Planner Flowers - Carota  Molotow - Aqua Twin Marker - Compleet set (24 kleuren) Molotow - Aqua Twin - Blender PRO Aqua Medium refill Molotow - Aqua Squeeze Pen - 1mm Molotow - Aqua Squeeze Pen - 4mm Chisel




1 opmerking:

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX