donderdag 7 juli 2016

Gehaakte omslagdoek - Katia Bombay

Haken blijft ook leuk om te doen. Deze omslagdoek heb ik al wel een tijdje af, maar ik had hem op mijn blog nog steeds niet laten zien.



Ik heb hiervoor garen van de Katia gebruikt, de Bombay. Dit is een prachtig verloopgaren.
Ik heb dit gehaakt op haaknaald 4. Ik heb in totaal 4 bollen voor gebruikt.

Katia - Bombay - Kleur 2022 Clover - Amour Haaknaald - 4.0 mm

Het patroon is de Duitse Jacobsschelp, het patroon kan je hier vinden:


 

Deze kleuren passen wel erg leuk bij een spijkerjasje. Dit garen is leverbaar in diverse andere mooie kleuren. 

Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.





1 opmerking:

  1. leuke kleuren en een cool patroon. Misschien eens aan wagen ;) . Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX