zaterdag 9 juli 2016

DT Kippers Hobby - Ocean Babies

Vandaag is het mijn beurt om weer iets te laten zien op het blog / facebookpagina van Kippers Hobby. Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de Gelli Plate waar ik de achtergrond mee heb gemaakt.


Ik heb hiervoor de 4" ronde Gelli Plate gebruikt. Daarop heb ik Memento inkt aangebracht en dit uitgerold met de Brayer. Daarna de Stripes mask van Dutch Doobadoo erop gelegd en weer met de Brayer er overheen gerold. Je verwijderd de mask en daarna kan je de print overnemen op je kaart.



Ik heb voor de aankleding van de kaart de stempels van de CUT-ies gebruikt uit de Ocean Baby lijn. Deze he bik ingekleurd met de Gansai Tambi.

Bij een zeekaartje horen natuurlijk ook wat golven, deze zijn gemaakt met een stans van Noor! Design. Ook het zeewier komt uit de Under the Sea lijn van Noor! Design. Het zeewier heb ik met wat foamtape opgeplakt zodat het iets hoger ligt. Het zeepaardje heb ik tussen het zeewier verstopt.


Voor de afwerking heb ik nog wat visnet gebruikt en wat schelpjes.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen via www.hobbyvision.nl


Stempel Kippers Hobby - CUT-TIES - Ocean Babies KippersHobby - Brayer - Rubber Brayer Gelli Printing Plates - 4 Stempelinkt - Memento - Dewdrop - Bahama Blue Stempelinkt - Memento - Dewdrop - Espresso Truffle Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art A5 - Golven Kuretake / ZIG - Gansai Tambi - 36 Color Set Joy! Crafts - Cutting & Embossing & Stencil - wave - rand golven Noor! Design - Under the Sea - Zeewier en bubbels Kraft cardstock AtBelle - 300 grams - 20 vel - 30,5 x 30,5 cm       

3 opmerkingen:

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX