maandag 21 december 2015

Spring Greetings

Na alle kerstkaarten had ik even een keer zin om een fris voorjaarskaartje te maken. Voor dit kaartje heb ik het nieuwe paperpad Budding Spring van Noor! Design gebruikt die half januari in de winkels zal liggen. Het is echt een prachtig paperpad!

De vorm van de kaart is gemaakt met een nieuwe Shape Art mal van Dutch Doobadoo die begin januari in de winkel zal liggen.


Het plaatje wat ik heb gebruikt is een ingekleurd stempelafdrukje van The Hobby House - Beau & Bashful. Op de vleugels heb ik nog wat glitters gedaan voor extra accenten.
Rondom het afdrukje gestempeld met de Bits & Pieces stempels van Crealies.

Achter het afdrukje zit de blauwe cirkelmal 6002/0303 van Noor! Design.


PRE-ORDER 5 - Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Square  PRE-ORDER 1 - Noor! Design - Paper Bloc 15 x 30 cm - Budding Spring


De prachtige bloesemtakken zijn gemaakt met de One of a Kind Spring stansmallen set van Noor! Design. In dit set zitten 19 verschillende mallen. Kijk eens hoe leuk die kleine bloempjes op de tak uitkomen!


Noor! Design - One of a Kind - Spring set   Stansmal Noor! Design - Cirkel (4stuks)


Voor de tekst Spring Greetings heb ik de Postzegels stansmallen van Noor! Design gebruikt en het bijbehorende stempelsetje.

Ik hoop dat ik jullie met dit frisse voorjaarskaartje weer kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.


De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

PRE-ORDER 5 - Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Square Stansvel THH Wee Stamps - Beau & Bashful  Stansmal Noor! Design - Cirkel (4stuks) Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Postage Stamps Noor! Design - Clear Stamp - Sending Messages - Postage Stamps Noor! Design - One of a Kind - Spring set PRE-ORDER 1 - Noor! Design - Paper Bloc 15 x 30 cm - Budding Spring Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 04 Ink Splashes Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 07 Thin Mosaic


3 opmerkingen:

  1. Heel mooi zo,n verfrissend kaartje echt prachtigggggg. En die nal en paperblock staan al op mijn hebben lijstje 😉

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX