donderdag 3 december 2015

MDF Lantaarn Sweet Winter Season

Van Studio Light zijn er een aantal nieuwe MDF pakketten, waaronder deze prachtige lantaarn. Een super leuk model. Je kan in het midden ook nog mooi een waxinelichtje doen. 


Ik heb het MDF pakket Sweet Winter Season gebruikt. Deze lantaarn heb ik op een MDF Essentials Cirkel van Dutch Doobadoo geplakt. Op de bodem heb ik wat mos gedaan.


MDF Pakket incl papier - Studio Light - Lantern Sweet Winter Season



De plaatjes van het konijn etc zitten allemaal in het pakket.
Rondom het tafereeltje heb ik een randje van sneeuw gemaakt, dit is de Foamball Clay glitter wit.


Bovenaan een wit strik van organzalint met daarop wat roosjes.
Rondom het tafereeltje een houten hekje van Rayher Hobby.


Ook de zijkant is nog wat bekleed.

Ik vond het een erg leuk project om te maken. Je hebt weinig extra's nodig, deze pakketten zijn al heel compleet. Deze lantaarn staat inmiddels gezellig op de kast :-)

Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige avond.



De gebruikte artikelen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

MDF Pakket incl papier - Studio Light - Lantern Sweet Winter Season Rayher Tuinhek, 90x5,5 cm naturel Rayher - Organzalint wit - 25mm  Dixi Craft - Flower Sterms - white  Dutch Doobadoo - MDF Art - Essentials cirkels

2 opmerkingen:

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX