zondag 20 december 2015

HobbyVision Challenge #46 - Kleurenpallet

Vandaag gaat er op ons HobbyVision DT blog Challenge #46 van start. Deze keer als thema een kleurenpallet. Wil je meedoen met de Challenge? Kijk dan hier voor alle informatie: 


Ik heb ervoor gekozen om een MDF pakket van Studio Light te gaan pimpen. Deze kerstbomen zijn in de Winter Memories lijn gepimpt, deze komt goed overeen met het kleurenpallet.
Ik heb zowel de bomen terug laten komen in mijn creatie als de kleuren...



Op deze foto kan je wel een beetje zien dat de bomen iets voor elkaar staan. Het designpapier en de afbeeldingen zitten allemaal in het MDF pakket.

MDF Pakket Studio Light - Winter Memories - Tree Set DecoArt - Snow Tex - 4oz




Op het plateau heb ik een laag sneeuw gemaakt. Hiervoor heb ik de Snow Tex gebruikt, deze is iets grover en kan je lekker dik aanbrengen. In de sneeuw heb ik nog wat denneappels gedaan en 2 sleetjes van Rive-Creatief.

De tekst Winter is gemaakt met een stansje van Noor! Design en de 3D plaatjes zijn van Precious Marieke. Deze pasten qua kleur precies bij dit pakket.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Doen jullie gezellig mee met de Challenge? Jullie hebben nog de tijd t/m 18 januari.

Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.


De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

MDF Pakket Studio Light - Winter Memories - Tree Set DecoArt - Snow Tex - 4oz Sneeuwbolletjes  Rive-Creatief - Assortiment Slee (8st) 3D Pushout - Precious Marieke - Winter Wonderland Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 07 Thin Mosaic Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 04 Ink Splashes



1 opmerking:

  1. Jenine eine wundervolle Winterszene in schöner Farbgestaltung. Gefällt mir sehr gut, der kleine Schlitten und Stuhl sind ja total niedlich.
    Liebe Grüße Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX