vrijdag 11 december 2015

Gebreide colsjaal - Katia Paris

Naast kaarten maken en haken vind ik ook breien nog leuk.... zucht, waarom is alles toch zo leuk???
Toen deze wol bij ons binnen kwam was ik op slag verliefd op deze wol, er zit ook een prachtige glitterdraad in verwerkt.

Deze sjaal is heel makkelijk te breien. Naald 7, dus het schiet ook nog wel op.
Met 1 bol kan je deze colsjaal breien die je 2x om kan slaan.
Alle verschillende draden zitten dus in 1 bol.






Deze bol kost € 9,75, niet duur voor een complete colsjaal toch?

Bij aankoop van de bol wol krijg je het patroon gratis meegeleverd.
Wij kunnen deze bol ook insealen zodat het als brievenbuspost verzonden kan worden.

Wij hebben 3 kleuren van deze wol:

Breiwol katia - Paris - Kleur 52 Breiwol katia - Paris - Kleur 53Breiwol katia - Paris - Kleur 54

(klik op de bol wol om naar de webwinkel te gaan)

1 is met een zilverdraadje en de andere 2 bollen hebben een gouddraadje erin verwerkt.

Ik hoop dat ik jullie ook met deze gebreide creatie weer kan inspireren.
Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.



1 opmerking:

  1. Hoi Jenine, dat is ook een van mijn problemen. Teveel dingen vind ik leuk! Deze sjaalcol is erg leuk geworden en (lijkt mij) heerlijk warm!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX