maandag 28 december 2015

Feeling Good

Het is alweer een aantal dagen geleden dat ik iets op mijn blog heb geplaatst. Heb een korte pauze gehad met de kerstdagen ;-) Even lekker niks moet, alles mag!! Even een beetje bijkomen na alle drukte.

Heb nog wel een kaartje gemaakt wat ik jullie kan laten zien. Voor dit kaartje heb ik de nieuwe Shape Art mal van Dutch Doobadoo gebruikt die begin januari in de winkels zal liggen. 


De Shape Art mal heb ik uit Kraft Cardstock uitgeknipt en uit designpapier van Maja Design - Enjoying Outdoors.

Het ingekleurde plaatje is van The Hobby House - Silver Fairy.

PRE-ORDER 5 - Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Square   PRE-ORDER 5 - Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Valentine



In de hoek heb ik een flinke bloementoef gemaakt. Achter de bloementoef zie je nog wat blaadjes, deze zijn gemaakt met de Orange Blossom Leaves van Creative Expressions.
Op de blaadjes heb ik wat Crackle Paint - White gedaan.



De tekst Hugs & Kisses is ook een nieuw Paper Art vel van Dutch Doobadoo die begin januari in de winkels ligt. Verder nog wat Cardboard Art hartjes gebruikt. Rondom het ingekleurde afdrukje heb ik nog wat Fran-táge Shabby White gestrooid.



Achter het afdrukje zie je nog een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts en ook de Creatable LR0376 van Marianne Design. De tekst Feeling Good heb ik uit het designpapier van Maja Design geknipt.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige avond.




Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Harten Stansmal Creative Expressions - Craft Dies - Orange Blossom LeavesStampendous Fran-táge - Shabby Embossing Enamel - White Stansvel THH Wee Stamps - Silver Fairy Maja Design - Enjoying Outdoors - Feeling Good Marianne Design - Creatable - Anja`s Ovaal Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn

3 opmerkingen:

  1. Hoi Jenine,
    Mooie model de shape art mal en je kaartje is weer super mooi !! top Jenine
    Mooi bloementoef leuk hoe je de mal van Md heb gebruikt mooie details .
    Liefs Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een beauty
    Een heel fijn oud en nieuw nog
    groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jenine,
    deze is prachtig! Heerlijk om zo'n kaartje te maken.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX