dinsdag 1 december 2015

Dutch Doobadoo - Sketch Challenge #10

Daar is dan de 10e Sketch Challenge. We vinden het geweldig dat jullie zo enthousiast mee doen! We willen jullie ook bij deze mallen graag een beetje op weg helpen in de opbouw van je project. 




Deze keer hebben we weer voor een Shape Art mal gekozen. En willen we laten zien dat je een shape art ook staand kunt gebruiken. Zo krijg je een heel leuk effect.

t/m eind van deze maand kan je weer meedoen aan de Sketch Challenge en 2 leuke Dutch Doobadoo mallen winnen.
Wil je weten hoe? Kijk dan op het Dutch Doobadoo blog voor meer info:

Dit is mijn uitwerking geworden:


De basis van de Shape Art mal heb ik op Kraft Cardstock nagetekend en daarna netjes uitgeknipt. De randen ruw gemaakt met een Paper Distresser en daarna een klein laagje Crackle Paint White er overheen gesmeerd.

Het designpapier wat ik heb gebruikt komt uit het paperpad Nordic Winter van Marianne Design.


Links boven zie je de prachtige Creatable LR0388 van Marianne Design, vind dit wel een erg mooie mal. Daarop een klein taartrandje en nog een paar kleine kraft labels achter het plaatje.

Achter de bloemen zit nog een klein stukje filmstrip ribbon van Tim Holtz.

Marianne Design - Creatable - Flower Doily LR0388   Marianne Design - Paperpad A5 - Nordic Winter (met glitters)




Achter deze bloementoef heb ik de blaadjes van Noor! Design gebruikt, deze hebben de nerfjes zo mooi zichtbaar!! Op de witte bloemen heb ik nog wat Eiskristallen gedaan voor een winters effect.

Ook heb ik nog weer een Kraft label van Dutch Doobadoo gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie hiermee kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.




Dutch Doobadoo - Shape Art - 103  Dutch Doobadoo - Label Art - Xmas (white) Viva Decor - Eiskristall - IJs/sneeuw Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Garden - Leaf  Stap voor stap Studio Light - Winter Memories - STAPWM1350 Joy! Crafts - Artificial Flowers 6370/0067 Dixi Craft - Flower Sterms - light blue DIY - Paintables Mini Flowers - 1 DecoArt Media - Crackle Paint White Prima Marketing Distress tool

4 opmerkingen:

  1. Hi Jenine, wundervolles Design und tolle Farbgestaltung. Ich mag diese vielen verschiedenen Papiere, toll gemacht.
    LG Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige winterkaart!!!

    bedankt voor de inspiratie
    grtjs
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Jenine! Mooie kleuren en gave afbeelding!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Jenine! Mooie kleuren en gave afbeelding!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX