woensdag 23 december 2015

Dutch Doobadoo - Merci doosje

Afgelopen vrijdag kreeg ik een geweldig DT pakket van Dutch Doobadoo met alle nieuwe spullen die begin januari in de winkels liggen.

Deze artikelen zijn ook al te bestellen in de PRE-ORDER:


1 van de nieuwe dingen is dit leuke Merci doosje 470.713.017. In dit doosje kan je 4 reepjes Merci chocolade stoppen. Leuk om weg te geven toch?


Ik heb de mal eerst nagetekend op Kraft Cardstock, de ruw gemaakt met de Paper Distresser en daarna voorzien van een beetje Crackle Paint. Daarna het designpapier erop geplakt, dit is de prachtige Enjoying Outdoors lijn van Maja Design. Heerlijk die paarse tinten!!

Op de bovenkant heb ik een bloementoef gemaakt, achter die bloemen zie je nog de Paper Art Kraft Leaves van Dutch Doobadoo.

PRE-ORDER 5 - Dutch Doobadoo - Dutch Box Art - Merci PRE-ORDER 5 - Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Valentine




Op de binnenkant heb ik een taartrandje geplakt met daarop een cirkel met designpapier. Daar overheen een banner met tekst geplakt. Hiervoor heb ik de mal 6002/0386 gebruikt en het bijbehorende stempelset 6410/0338.
Op de banner zit nog een schattig vogeltje, hiervoor heb ik de nieuwe Paper Art 472.948.036 gebruikt.

Om het doosje te laten sluiten heb ik de magneetjes van Basic Grey gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.



De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

PRE-ORDER 5 - Dutch Doobadoo - Dutch Box Art - Merci PRE-ORDER 5 - Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Valentine Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Kraft Leaves Maja Design - Enjoying Outdoors - Feeling Good Magneetjes - Basic GreyNoor! Design - Cutting & Embossingmal - Banners (2st) Noor! Design - Clear stamps - Banner text Prima Marketing Distress tool DecoArt Media - Crackle Paint White Sneeuwbolletjes

2 opmerkingen:

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX