maandag 7 september 2015

Wild Rose Studio - Boekkaart

Vandaag laat ik jullie een "Boekkaart" zien. De binnenkant van de boekkaart is gemaakt met de houten doosjes van CraftEmotions. (De doosjes van de houten ornamentjes, dus lege doosjes niet meer weggooien!!)


Hier een beknopte beschrijving van het boekje:

Basisbenodigdheden:
* (Kraft) cardstock van 13 x 28 cm
* 4x cardstock van 12,5 x 12,5 cm
* 4x designpapier van 12 x 12 cm
* 2x cardstock van 2 x 12,5 cm
* 2x designpapier van 1,5 x 12 cm
* houten bakje van de houten ornamentjes van CraftEmotions
* lint
*tacky glue / lijmpistool

Verdere benodigdheden zoals designpapier, stempels en bloemen naar eigen inzicht toevoegen

Werkwijze:
Ril het Kraft cardstock op 13 en 15 cm en maak een soort boekje van de kaart. Plak nu precies in het midden, aan de buitenkant van het boekje, een lintje wat als sluiting kan dienen. Beplak alle zijden met het cardstock en het designpapier uit de basisbenodigdheden. (door een extra matlaag van cardstock wordt het een stevig boekje)


Op de voorkant heb ik een afbeelding van Wild Rose Studio (Bluebell panels) gebruikt, deze heb ik ingekleurd met de Faber Castell potloden. Achter de afbeelding zie je een stansmal Floral Frame van Wild Rose Studio.

Ook de tekststempel en het designpapier Butterfly Glade zijn allemaal van Wild Rose Studio.


Aan de linkerkant van het boekje heb ik ook de Floral Frame van Wild Rose Studio gebruikt. Daarop de prachtige vlinderstans van Wild Rose Studio gebruikt.
De witte accenten zijn gemaakt met Crackle Paint.

Ook heb ik voor de afwerking nog een taartrandje gebruikt, wat grasvezel en 2 decoratiehoekjes.


Aan de binnenkant heb ik het doosje eerst wit geschilderd met de Crackle Paint. Daarna allerlei houten ornamentjes erin verwerkt.

De vlinders heb ik allemaal uit het designpapier geknipt.




Hier nog een close-up van het ingekleurde plaatje. Rondom het plaatje heb ik nog wat Fran-táge Shabby White gestrooid.

De blaadjes zijn de Kraft leavers van Dutch Doobadoo.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.


De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl 


Printed Panels - Wild Rose Studio - Bluebell panels Stansmal - Wild Rose Studio - Specialty die Floral FramePaperpad Wild Rose Studio`s - Butterfly Glade Decoratie hoekjes antiek zilver/koper 3 DecoArt Media - Crackle Paint White CraftEmotions - Houten ornamenten - Party Houten ornamenten - CraftEmotions - 10,5 x 10,5 cm - Alfabet klein Faber Castell Polychromos - Blikken doos 120 stuks + CDStampendous Fran-táge - Shabby Embossing Enamel - White Tim Holtz - Idea-Ology - Label Letters Dutch Doobadoo - Laser Paper Art - Kraft Leaves

3 opmerkingen:

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX