maandag 21 september 2015

Pocket Letter Winter Memories

Vandaag laat ik jullie een Pocket Letter gezien, gemaakt met de prachtige Winter Memories lijn van Studio Light.
Ik heb hiervoor de ATC vellen gebruikt, de Pocket Letters vellen en het stansblok.


Als eerste heb ik alle ATC kaartjes voorzien van een randje met Distress inkt en daarna lichtjes er overheen gestempeld met een Bits & Pieces stempel van Crealies.


In de vakjes en op de Pocket Letter heb ik allerlei leuke dingen geplakt. Zo zie je bijvoorbeeld de IJskristallen van Noor! Design. Deze heb ik uit Metallic wit cardstock gestansd, dit heeft een hele mooie glans.
Over de Pocket Letter heen heb ik een wit kantje geplakt, op dit kantje een paar labels die uit het stansblok komen.



Op het Pocket Letter vel zitten prachtige kaartjes met teksten. Deze heb ik op een taartrandje geplakt en daarna op de ATC vellen geplakt. Nadat dit vastgeplakt zat heb ik dit in vieren geknipt.
Onder de tekst zitten een paar prachtige bloemen van Joy! Crafts en wat IJskristallen van Noor! Design.



Links onder en rechts boven heb ik een halve klok geplakt, dit is een Chipboard klok van Rive Creatief. Op de klok heb ik nog wat denneappels geplakt, deze zijn gemaakt met de stansjes van CraftEmotions.

Aan de linkerkant heb ik voor de afwerking nog de Sterrenrand van Noor! Design verwerkt.

Ik hoop dat ik jullie met deze Pocket Letter kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijn een gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Stansblok Studio Light - Winter Memories 18 ATC vel Studio Light - Winter Memories - ATCWM04   Pocket Letters Studio Light - Winter Memories - PROJECTWM04   Stansvel Studio Light - Winter Memories - EASYWM490 ATC / Pocket Letter - 9 vaks insteekhoes - A4 Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Rand met sterren Noor! Design - Winter Wishes - IJskristal 1 50 mm stencil Noor! Design - Winter Wishes - IJskristal 3 60 mm stencil Stansmal CraftEmotions - Autumn Woods - Denneappels Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 11 Sparkle Joy! Crafts - Cardstock 15 x 30 cm - Metallic WitTim Holtz - Filmstrip ribbon 




1 opmerking:

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX