maandag 28 september 2015

Pocket Letter Autumn Woods

Vandaag is het mijn beurt om iets te plaatsen op het HobbyVision Design Team blog. Deze keer laat ik jullie een Pocket Letter zien die ik gemaakt heb met de Autumn Woods lijn van CraftEmotions.


Op deze Pocket Letter heb ik alle verschillende items uit de Autumn Woods lijn gebruikt: Paperpad, stempel, stansmallen en houten ornamenten.

Als eerste ben ik begonnen om het designpapier op maat te snijden (60 x 84mm) en daarachter Kraft cardstock geplakt (64 x 89mm). Daarna ga je beginnen met het opwerken van de kaartjes.


Op de bovenste rij heb ik een taartrandje verwerkt, de mooie tekststempel en wat uitgestansde herfstblaadjes.
Op de nerfjes van de blaadjes heb ik wat ModPodge Dimensional Magic lak gedaan zodat je er een mooi laklaagje overheen krijgt. Ook heb ik een klein beetje Foamball clay goud met glitter erop verwerkt, deze kleur past precies bij het designpapier.


Ook de mooie Paddenstoelen stans heb ik verwerkt op deze Pocket Letter. Deze heb ik uit 3 kleuren uitgestansd (rood / wit / groen), in stukjes geknipt en zo weer opgebouwd. De witte stipjes zijn gemaakt met de Pontura pen wit.


De tekst Homemade komt uit het designpapier, deze heb ik gemat op een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts. Achter de bloementoef zie je nog de stansmallen van de denneappels en een label van kurk.


Links onder zie je nog wat houten ornamentjes. Onder de appels heb ik nog wat Foamball clay groen glitter verwerkt.

Ik hoop dat ik jullie met deze Pocket Letter weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijn een gezellige dag.


De gebruikte materialen zijn te bestellen wij www.hobbyvision.nl:

Paperpad CraftEmotions - Autumn Woods Stansmal CraftEmotions - Autumn Woods - Rand met paddestoelen Stansmal CraftEmotions - Autumn Woods - Bladeren / Paddestoel Stansmal CraftEmotions - Autumn Woods - Denneappels Clear stamp - CraftEmotions - Autumn Woods - Pompoen / appel / peer Houten ornamenten - CraftEmotions - Autumn Woods Paddestoel / vos / pompoenKurk ornamenten - CraftEmotions - Labels  CraftEmotions - Foamball clay - luchtdrogende klei - glitter groen CraftEmotions - Foamball clay - luchtdrogende klei - glitter goud Nellies Choice - Pearlmaker wit - PON001 ATC / Pocket Letter - 9 vaks insteekhoes - A4 ModPodge - Dimensional Magic Ranger - Archival inkt - Coffee Paper Distresser - Tim Holtz Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Grof



7 opmerkingen:

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX