woensdag 30 september 2015

Grasjesstempels CraftEmotions


Vandaag laat ik jullie nog weer wat stempelkaarten zien. Deze kaarten zijn gemaakt met de populaire blokjesstempels van Darkroom Door. Voor de achtergrond zijn de Copic Markers gebruikt.


De kleurnummers van de Copics kan ik helaas niet vermelden, want ik heb deze achtergronden niet zelf gemaakt. Afgelopen week tijdens de demodagen bij Marlous zat ik naast Diny Sprakel die met deze techniek zat te demonstreren. Zij heeft voor mij deze achtergrondjes gemaakt.


Dit eerste kaartje is gestempeld op het Glossy paper, dit heeft echt een prachtige glans. Daar overheen de grasjesstempels van CraftEmotions gestempeld. Hiervoor heb ik de Memento Tuxedo Black gebruikt.
Daarna een Nederlandse tekststempel van CraftEmotions gebruikt, deze heb ik met de Memento London Fog gestempeld. Dit is net iets zachter van kleur. 

Over de achtergrond heb ik nog lichtjes gestempeld met de Bits & Pieces stempels van Crealies, ook hiervoor heb ik de London Fog gebruikt.

Voor de afwerking nog een paar roosjes en wat Paper Art blaadjes van Dutch Doobadoo.


Dit kaartje is gestempeld op DCP papier, hierdoor komt alles iets matter over. Ook bij dit kaartje heb ik gestempeld met de Memento inkten.

Wil je graag zelf zo'n kaart leren maken? Schuif dan a.s. zaterdag tijdens de demodag bij HobbyVision aan bij de make & take van Janet Blaauw. Dan ga je zelf zo'n kaartje maken.

Demodag-3-oktober - Groot

Ik hoop dat ik jullie met deze kaartjes weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige avond.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Clear stamp - CraftEmotions - A6 takken Clear stamp - CraftEmotions - A6 grassen/kruiden Clear stamp - CraftEmotions - A6 tekst NL Gefeliciteerd Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - bladeren  Ranger Glossy Cardstock - 12 Joy! Crafts - Cardstock 15 x 30 cm - Metallic Licht Groen Joy! Crafts - Kraft papier A4 Stempelinkt - Memento - Dewdrop - Tuxedo Black Stempelinkt - Memento - Dewdrop - London Fog Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 04 Ink Splashes Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 07 Thin Mosaic Darkroom Door stamps - Frame Stamp Shadow 12 Up


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX