woensdag 23 september 2015

Grasjesstempels Craft Emotions

De prachtige grasjesstempels van CraftEmotions waren helaas even een tijdje uitverkocht, maar vandaag zijn ze weer bij ons binnengekomen. Vandaag laat ik dus maar even 2 kaartjes met deze prachtige stempels zien.


Er zijn 2 verschillende setjes met grasjesstempels, maar je kan ze ook heel leuk met elkaar combineren.


Voor dit soort kaarten kan je voor de achtergrond de mooie stempels van Darkroom Door gebruiken. Je hoeft hiervoor niet alle vakjes te gebruiken die op de stempels staan, maar je kan ook een klein gedeelte hiervan gebruiken. 

Ik heb voor de achtergrond de Memento Dewdrops gebruikt, ik heb de kleuren Teal Zeal en Grape Jelly gebruikt. Dit heb ik gestempeld op fluweelkarton.

Onderlangs heb ik een rand met grasjes gestempeld. Dit heb ik met de Versafine Smokey Grey gebruikt. Dit is niet zo hard als de zwarte stempelijkt. Daarna wat accenten aangezet met de Sharpie wit.

De tekst heb ik gestempeld in een Labelstans van Crealies.
Voor de afwerking nog wat jutetouw om de kaart gewikkeld en een taartrandje gebruikt.



Voor de 2de kaart heb ik langs de randen ook nog een klein beetje gestempeld met de grasjesstempels. Op de vierkantjes heb ik lichtjes gestempeld met een Bits & Pieces stempel van Crealies.

Voor dit kaartje ook weer een Nederlandse tekststempel van CraftEmotions.

De kaartjes zijn op het formaat van 12 x 12 cm.

Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.




Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Clear stamp - CraftEmotions - A6 takken Clear stamp - CraftEmotions - A6 grassen/kruiden Clear stamp - CraftEmotions - A6 tekst NL Lieve groetjes van mij Clear stamp - CraftEmotions - A6 tekst NL Gefeliciteerd Stansmal - Crealies Duo Labels - nr 1 CLDD14  Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 04 Ink Splashes Darkroom Door stamps - Frame Stamp Shadow 12 Up Stempelinkt - Memento - Dewdrop - Grape Jelly Stempelinkt - Memento - Dewdrop - Teal Zeal Stempelinkt - Versafine - Smokey Grey Sharpie - Extra Fine Point Poster Paint Marker - White




3 opmerkingen:

  1. Ontzettend mooi gemaakt Jenine. Prachtige kleurencombinatie en het zijn echt kaarten die voor heel veel gelegenheden te gebruiken zijn. Helemaal top..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De stempeltjes zijn geweldig mooi ....prachtig geheel Jenine ben er helemaal weg van !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX