dinsdag 15 september 2015

DDBD Spotlight - Present Set

Zoals je gewend bent bij Dutch Doobadoo is er elke maand een "uitgelicht" waarin we een bepaald product nemen en hier met het gehele Dutch Doobadoo team een creatie mee maken.


Deze bloghop hebben we gekozen voor de Card Art Present. De gave Card Art vorm is lekker groot dus kun je er veel op kwijt. Ook komt er een label uit waar je een leuke teskt op kwijt kunt.

Omdat het hele team zo ijverig is geweest met het maken van de mooiste creaties hebben we er een bloghop van gemaakt! En zoals jullie van ons gewend zijn kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen dus doe gezellig mee. 





Dit is mijn uitwerking:


Ik heb voor mijn project de Winter Memories serie van Studio Light gebruikt, dat is echt een ontzettend gave lijn. Zoals hierboven ziet de kaart eruit als je de binnenkaart erin steekt. Het strik valt net net over het omhulsel heen.


De plaatjes en het papier zijn allemaal van Studio Light. Links achter het plaatje zie je nog een taartrandje en aan de rechterkant een uitgestansd frame van Noor! Design.

De Winter Wishes mal Sleigh 6002/2035 past er ook heel mooi bij. Onder de slee heb ik wat sneeuw gemaakt met de Foamball Clay glitter wit.


De binnenkaart kan je eruit trekken, hier heb ik ook weer allerlei materialen op verwerkt.
Achter het plaatje zie je bijvoorbeeld de IJskristallen cirkel van Noor! Design, deze heb ik uit Glitterpapier Babyblauw van CraftEmotions gestansd.


Hier een close-up van de mooie glitter sterrenrand.



Ook heb ik de Bingo Card stempels 6410/0029 van Noor! Design nog weer verwerkt op deze creatie, deze blijven toch echt leuk hé?

Op de winterse creatie horen ook een paar warme winterse wanten. Op de wanten heb ik een bontkraagje gemaakt met de Foamball Clay Glitter wit.




Op het strik heb ik nog een Poinsettia geplakt, deze heb ik gemaakt met de Collectable Poinsettia van Marianne Design. Ook hiervoor heb ik het Glitterpapier babyblauw gebruikt.
Achter de Poinsettia nog een paar takjes geplakt, deze zijn gemaakt met de Elizabeth Craft Design die Sprig with Berries.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Doen jullie mee met de bloghop?

Ga tussen 15 t/m 18 september 2015 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.




Dutch Doobadoo - Card Art - Present Set Dutch Doobadoo - Dutch Cardboard Art - Hats and gloves   Stap voor stap Studio Light - Winter Memories - STAPWM1352  Pocket Letters Studio Light - Winter Memories - PROJECTWM04  Stansvel Studio Light - Winter Memories - EASYWM493  Basisvel A4 Studio Light - Winter Memories - BASISWM202 Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Winter Wishes - Sleigh Noor! Design - Winter Wishes - Circle Stars Marianne Design - Collectables set - Eline`s Poinsettia CraftEmotions - Glitterpapier - Babyblauw - 120gr/5vel CraftEmotions - Foamball clay - luchtdrogende klei - wit glitter Stansmal - Elizabeth Craft Designs - Sprig with Berries

17 opmerkingen:

  1. Wat is het een mooiere Jenine!! Heel tof met die cardboard handschoenen en foamball Clay!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super en super mooi!!! Echt wauw!!!! Je blijf kijken naar al dat moois erop.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jenine wat heb jij met deze super prachtige mal een Top-creatie gemaakt ... Hier valt echt zoveel moois op te bewonderen dat je kan blijven zien naar deze wondermooie creatie ! Ideetjes heb ik weer opgedaan hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstcreatie Jenine !
    Mooie materialen heb je gebruikt.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi je blijft erna kijken er is zoveel op te zien
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige winterse kaart. Mooie details.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi cadeau heb je ervan gemaakt. Helemaal winters! Blauw past goed bij kou...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een echte topper deze mal zo leuk ook om te zien hoe jullie er allemaal weer iets moois mee maken
    Ik hop weer even verder gezellig.
    Liefs en Creatiefs Van Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous card!!! Details are fabulous! I love so much this template!!!
    Hugs, Barbara GR

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig mooi gedaan en dan dat winterse sfeertje wat er in zit. Super gedaan hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wouw, weer al zo mooi, het blijft een feestje.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige creatie Jenine 😀 De kleur blauw is heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie winterse sfeer heb je weten te creeren. Prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow Jenine wat geweldig gemaakt!! Lekker winters.Mooie kleur combinatie.
    Groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gaafff!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo zeg, wat mooi! Mooi om te laten zien wat je er allemaal mee kunt doen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX