dinsdag 1 september 2015

DDBD Sketch Challenge #7

Daar is dan de 7e Sketch Challenge. We vinden het geweldig dat jullie zo enthousiast mee doen! We willen jullie ook bij deze mallen graag een beetje op weg helpen in de opbouw van je project. 



Deze keer hebben we weer voor een Shape Art mal gekozen. Het is deze keer het ster model geworden. ideaal voor kerst en andere thema's.

Dit is mijn voorbeeld om jullie te inspireren:


De basis is gemaakt van Kraft Cardstock, Hierop heb ik het designpapier Let it Snow van Noor! Design gebruikt. Vind het echt super leuke kleurtjes voor de kerst.



Aan de rechterkant zie je de Happy Holidays kerstbomen van Noor! Design. Daarachter zie je de sterrencirkel 6002/2042 van Noor! Design.

Onder de bomen heb ik een flinke laag sneeuw gemaakt, hiervoor heb ik de Snow Tex gebruikt. 


Op de softboard art puzzelstukjes van Dutch Doobadoo heb ik met de Label Stickers van Tim Holtz de jaartallen gemaakt.

Achter de bloementoef zit een strik van wit organza. De mooie glitterbollen zijn van Joy! Crafts.

Het ingekleurde plaatje is een stansvel van The Hobby House, Snow Fun. Deze past qua kleur heel goed bij dit paperpad van Noor! Design.
Achter het ingekleurde plaatje zie je nog de Creatable Star XXL LR0369 van Marianne Design. Deze ster heb ik uit Metallic cardstock wit gestansd, dit heeft een mooie parelmoer glans.

Ik hoop dat ik jullie met deze kerstcreatie kan inspireren. Doen jullie gezellig mee met de challenge? Je kan er weer leuke prijzen mee winnen. Kijk voor alle details op het blog van Dutch Doobadoo: http://dutchdoobadoo.blogspot.com

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige avond.


De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Dutch Doobadoo - Shape Art - Star Dutch Doobadoo - Softboard Art A5 - Puzzle Tim Holtz - Idea-Ology - Label LettersNoor! Design - Winter Wishes - Circle Stars  Noor! Design - Happy Holidays - Kerstbomen Noor! Design - Paperpad 30 x 30 cm - Let it Snow Stansvel THH Elisabeth Bell - Snow Fun! DecoArt - Snow Tex - 4oz Joy! Crafts - Cardstock 15 x 30 cm - Metallic Wit MD Creatables - Star XL Joy! Crafts - Artificial Flowers 6370/0071



3 opmerkingen:

  1. Wauw Jenine supermooi met de kerstster ,leuke stempel mooie combi .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow super mooi deze ster Jenine. Moeilijk om dit op afstand maar te evenaren. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow this is gorgeous. What fab details...love it!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX