maandag 31 augustus 2015

Studio Light - Beach House Set

De Knotsgekke Kaarten én Scrapdagen zitten er inmiddels alweer op, wat waren het weer ontzettend gezellige dagen. Het is altijd genieten :-) Ook leuk om veel volgers van mijn blog & facebook toch eens in het echt (weer) te ontmoeten.

Vandaag wil ik jullie nog weer een creatie laten zien die ook op de beurs te bewonderen was, namelijk dit MDF pakket van Studio Light. Heb het al vaker gemeld, maar dit zijn echt ideale complete pakketjes. Deze keer ook weer weinig zelf toegevoegd.


De randen van het MDF Beachhouse heb ik met Crackle Paint - White geschilderd. Aan de zijkant zie je nog het mooie visnet.

De randen heb ik nog bestempeld met de Bits & Pieces stempels van Crealies.



In het bovenste vakje heb ik allerlei plaatjes uit het bijgeleverde stansvel geplakt. Als je een beetje gaat werken met 3D kit kan je zelf een mooie diepte creeëren in het geheel.
Ook zie je nog de Resin slippers van Rayher Hobby.



Ook hier weer allerlei stansplaatje die in het pakket zitten. Achterop zie je de 2 buttons, daarop heb ik wat Dimensional Magic van ModPodge gedaan. Hierdoor krijg je er een mooi 3D glanslaagje overheen.


De banner met Summer at the Beach heb ik van het stansvel afgeknipt. Dit is eigenlijk afval, maar zonde om niet te gebruiken toch? ;-)
Ook zie je nog een glimp van de resin strandhoed van Rayher Hobby.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.



De gebruikte materialen zijn allemaal te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

MDF pakket Studio Light - Beach House Set  Rayher - embellishments - Strandsloffen  Rayher - embellishments - Wrakhout Decorative Fishnet - Neutral DecoArt Media - Crackle Paint White Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 07 Thin Mosaic  Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 04 Ink Splashes ModPodge - Dimensional Magic

2 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk die pakketjes, alleen als ik ze zou maken dan zou ik niet weten waar ik het neerzetten zou, dat zou toch jammer wezen? Maar ze zijn wel heel erg mooi! Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX