woensdag 19 augustus 2015

Naambadges Knotsgekke Kaartendagen Den Bosch

De voorbereidingen voor de Knotsgekke Kaarten én Scrapdagen in Den Bosch zijn weer in volle gang bij ons. Dagelijks komt er veel vracht binnen... maar ook met de voorbeelden zijn we nog druk bezig.

Net voor de beurs zal de nieuwe Dutch Doobadoo collectie ook bij ons binnenkomen. Op de beurs zullen wij de complete collectie van Dutch Doobadoo bij ons hebben. Daarom leek het me ook leuk om de naambadges met materialen van Dutch Doobadoo te maken.


De vorm van de naambadges is gemaakt met de Shape Art mal Schild, ik heb hiervoor de kleinste maat genomen. Het designpapier komt uit het paperpad Touch Textures van Noor! Design.

In het midden een breed stuk kant. Op dat kan heb ik rondjes geplakt die ik uit ribbelkarton van Joy! Crafts heb geponst. Daarop met de Label Letters van Tim Holtz de naam geplakt.

Ook heb ik de Paper Art Gears en de Cardboard Art pijlen verwerkt op de bagde.

Boven achter de bloementoef zie je nog de Paper Art leaves van Dutch Doobadoo. Op de pijlen heb ik nog weer lichtjes gestempeld met de Bits & Pieces stempels van Crealies. Hiervoor heb ik de Distress inkt Hickey Smoke gebruikt. Ook de randen heb ik geblend met deze kleur distress inkt.

Achter de bloementoef zie je nog de Paper Art Kraft Leaves. Deze bladeren zijn ook echt zó mooi om te verwerken.


Voor al het personeel heb ik een badge gemaakt.

Wil je deze badge graag in het echt bekijken? Dat kan, ons personeel op stand B203 zal allemaal een badge dragen :-)

Gaan jullie ook gezellig naar de beurs? Wie weet tot volgende week :-)



Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.




De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

PRE-ORDER 4 - Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Schild  Dutch Doobadoo - Laserfiguren A5 - Kraft Gears  Dutch Doobadoo - Laser Paper Art - Kraft Leaves Dutch Doobadoo - Cardboard - Pijlen Tim Holtz - Idea-Ology - Label Letters  Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A5 - Fijn WOC Flowers - Chrysanthemums - Earth mix WOC Flowers - Sweetheart Blossom - 2Tone Brown Noor! Design - Paperpad 30 x 30 cm - Tough Textures

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX