zaterdag 2 mei 2015

Dutch Dooobadoo - Sketch Challenge #4

Daar is dan de 4e Sketch Challenge. We vinden het geweldig te zien dat er zoveel deelnemers zijn elke keer! We zullen gaan werken met een sketch waarbij je altijd als basis een Dutch Doobadoo product nodig heb. Dit keer geen Dutch Shape Art mal maar een Dutch Box Art mal. We willen jullie ook bij deze mallen graag een beetje op weg helpen in de opbouw van je project. 


Deze keer hebben we gekozen voor de Dutch Box Art mal Pillowbox want ook daar past een sketch goed bij zoals je op bovenstaande tekening ziet.

Ik heb er een geboortedoosje van gemaakt, hier kan je dan paar sokjes of iets dergelijks instoppen.
Het papier wat ik er voor heb gebruikt is van Maja Design - Vintage Baby. Vind het echt weer een geweldige lijn. Ook de kleine postzegel heb ik uit het designpapier geknipt.


De basis van de Pillowbox is gemaakt van Kraft cardstock - Krijtwit. Zoals je op de foto ziet heeft deze hele mooie kleine spikkeltjes erin zitten.

Achter de strook met sterretjespapier heb ik nog de Paper Arts borders verwerkt en achter de bloemen zie je de Paper Art blaadjes. Deze keer heb ik ze gewoon wit gelaten, dat past beter bij dit project.



Kijk eens hoe mooi die tekststempels van Noor! Design zijn? Deze heb ik eerst gestempeld met VersaMark en daarna witte embossingpoeder er overheen gestrooid en dit verhit.

Ik hoop dat ik jullie met mijn Pillowbox ook weer wat inspiratie kan geven.

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na 31 mei met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons dit prijzenpakket:


460.440.160 Dutch Doobadoo MDF Pair of FlipFlops  470.713.112 Dutch Doobadoo Shape Art IceCream

We hopen dat jullie allemaal mee doen met onze 4de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.



Alle producten zijn te bestellen via www.hobbyvision.nl:


Dutch Doobadoo - Card Art - Pillowbox Dutch Doobadoo - Laserfiguren A5 - wit - bladeren Dutch Doobadoo - Laser Paper Art A5 - BordersJoy! Crafts - Stempel tekst ENG baby stamps Kraft cardstock - krijtwit - 30,5 x 30,5 cm - pak á 20vl Maja Design - Vintage Baby - Die Cuts Stampendous - Embossing powder - White opaque


1 opmerking:

  1. Sehr schöne Karte zur Begrüßung eines neuen Erdenbürgers, klasse gemacht.
    Liebe Grüße Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX