woensdag 22 april 2015

Workshop Bister & Create-A-Card

Vandaag laat ik jullie weer eens een andere stijl kaart zien, waarbij ik geïnspireerd ben door Anita Izendoorn. Heb er verder mijn eigen draai aan gegeven. Voor deze kaart heb ik de achtergrond weer gemaakt met Bister. Ik heb hier alleen de kleur blauw voor gebruikt.


De vorm van de kaart is uitgestansd met de Create-A-Card mal van Crealies. Dit zijn hele leuke mallen waarmee je in een handomdraai een apart model kaart kan maken.


De cirkel komt dus los als je de mal uitstansd. Ik heb in het midden de Loopy Rings mal van Memory Box gebruikt. 
Verder een ovaal uitgestanst en daarin een prachtige tekststempel van CraftEmotions verwerkt.

De losse vlinders die je op de kaart ziet zijn van Memory Box.


In het midden nog een losse strook, hierop heb ik een achtergrond gestempeld met een stempel van Prima Marketing. Hiervoor heb ik de kleur Archival - Coffee gebruikt.
Verder zie je nog 2 prachtige randmallen van Noor! Design, de fijne rand 6002/0260 en de "ruitjes"border 6002/0316.

Voor het blenden van de kaart heb ik de Memento Teal Zeal gebruikt.

Wil je graag eens leren werken met de Bister? Of vind je het gewoon leuk om eens een workshopje te volgen?
Meld je dan snel aan voor de workshop van deze kaart op donderdag 4 juni.



Ik hoop dat ik jullie met deze kaart kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige avond.


Alle producten zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Clear stamp - CraftEmotions - spirituele teksten (NL) Stansmal - Crealies - Create A Card - no 13  Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 04 Ink Splashes Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 11 Sparkle Stansmal - Crealies - Crea-nest-Lies XXL - Stitch ovaal 23 Stempelinkt - Memento - Dewdrop - Teal Zeal Joy! Crafts - Noor! Design - Rand  Noor! Design - Blauwe mal - Rand geschulpt Prima Marketing - Cling Stamp - Butterfly Bister / Bistre - Potje 80 ml - Naturel Memory Box - Steel Craft Die - Loopy Rings Memory Box - Steel Craft Die - Leavenworth Butterfly Trio

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX