vrijdag 10 april 2015

Studio Light - Creative with Chalks

Afgelopen week kwam de nieuwe serie van Studio Light - Creative with Chalks bij ons binnen. Tegenwoordig zie je dat heel veel, die Chalkboarden. Deze lijn van Studio Light speelt daar dus goed op in :-)


Ben er ook snel mee aan de slag gegaan. De basis is gemaakt van zwart Kraft cardstock, de kaartjes zijn op het formaat van 12 x 12 cm.



Voor dit kaartje heb ik het vel BASISCH188 en BASISCH191 gebruikt. In het midden een tekst, deze komt van het stansvel EASYCH462. Ook de kleine sterretjes komen van dit vel.



Aan de zijkant zie je de mooie notebook stans 6002/0259 van Noor! Design. Ook heb ik de nieuwe randmal 6002/0415 gebruikt.

Achter de bloemetjes heb ik nog wat Paper Art blaadjes van Dutch Doobadoo verwerkt en aan de andere kant een Cardboard art pijl. 


Ik heb met het stansvel gelijk nog een 2de kaartje gemaakt. Nu heb ik in het midden de nieuwe blauwe mal 6002/0416 gebruikt. Wat is deze ook mooi hé?
Ook bij deze kaart heb ik de Notebook stans gebruikt. Als je goed kijkt zie je dat ik beide kanten heb gebruikt. 


Onderaan wat labelstickers van Tim Holtz geplakt en langs de randen een paar stipjes gezet met de Bits & Pieces stempels van Crealies.

Ik hoop dat ik jullie met deze kaarten weer kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.






Studio Light - Creative Chalk - Basivel A4 nr 188 Studio Light - Creative Chalk - Basivel A4 nr 189 Studio Light - Creative Chalk - Basivel A4 nr 191Studio Light - Creative Chalk - Stansvel A4 EASYCH462Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Rand notebook Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Blauw mal - rand  Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Blauw mal - Vierkant + 2 hoekjes  Dutch Doobadoo - Laserfiguren A5 - wit - bladeren Dutch Doobadoo - Cardboard - Pijlen Tim Holtz - Idea-Ology - Label LettersClearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 04 Ink Splashes Kraft cardstock - zwart - 30,5 x 30,5 cm - pak á 20vl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX