dinsdag 28 april 2015

Demodag zaterdag 2 mei - Mixed Media

Aanstaande zaterdag 2 mei is er weer een demodag gepland in onze winkel. We hebben 2 demo's en 1 make & take.

Astrid Broer laat de nieuwste Noor! Design artikelen zien, ik zelf laat van alles zien op het gebied van Mixed Media en bij Janet Blaauw mag je een make & take volgen.

Komen jullie gezellig langs?

1 van mijn voorbeelden op de demotafel is dit canvasdoek. Deze is op het formaat van 20 x 20 cm.


Als eerste heb ik het canvas rozen gemaakt met de Mask Art Roses van Dutch Doobadoo. Hiervoor heb ik de Structuurpasta gebruikt. Daarna heb ik op de achtergrond nog wat ribbelkarton van Joy! Crafts geplakt en een wit taartandje.


In het midden heb ik reliëf gemaakt door er een leeg bakje van de houten ornamentjes op te plakken. Hierop heb ik wat Softboard Art bricks geplakt en een MDF raam van Dutch Doobadoo. (Deze heb ik op het laatst ná het sprayen pas opgeplakt, zodat je de mooie houtkleur blijft zien)

De houten letters Relax & Belief zijn houten ornamentjes van CraftEmotions.



Verder heb ik diverse klei figuurtjes gebruikt op deze creatie. Ook lege bierdopjes kan je prima verwerken op een canvas.

De bloemen plak je nog niet op. Je gaat nu eerst je hele canvas goed in de witte Gesso van Dutch Doobadoo zetten. Dit ga je even verhitten en daarna breng je het canvas op kleur met diverse kleuren spray.
Ik heb hiervoor de Glitter Mist en Lindy's Stamp Gang Spray gebruikt.
Kleuren Glimmermist: Dryed Laverder & Key Lime Pie. 
Kleuren Lindy's Stamp Gang: Green with Envy Green



Pas als je tevreden bent over de kleuren van het canvas plak je de bloemen op. Deze heb ik nog weer lichtjes aangezet met Gesso.

Wil je graag weten hoe het sprayen gaat? Of hoe je dit nou opbouwt? Kom dan zaterdag even gezellig langs.



Ik wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.


Alle artikelen zijn uit voorraad leverbaar bij www.hobbyvision.nl 

Canvasdoek 20 x 20 cm - 1,7cm dik Dutch Doobadoo - Mask Art - Roses Dutch Doobadoo - MDF Art - Door Dutch Doobadoo - Softboard Art - Bricks Dutch Doobadoo - Structure Paste Smooth - 250ml Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Makin`s Clay - Push Mold - Tuingereedschap 17,5X14CM Martha Stewart - Crafter`s Clay Silicone Molds - Antique Martha Stewart - Crafter`s Clay Silicone Molds - Woodland Darwi - klei - Extra Light 160gr Houten ornamenten - CraftEmotions - 10,5 x 10,5 cm - Happiness tekst


1 opmerking:

  1. zo mooi!!!!!
    kon ik maar komen, want dat sprayen daar ben ik zo benieuwd naar....
    helaas voor mij iets te veraf.......
    gr
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX