maandag 30 maart 2015

Just Married

Afgelopen vrijdag & zaterdag waren er de demonstratiedagen bij Doe@Ding, ik mocht er ook 2 dagen demonstreren met de Wild Rose Studio producten, de Sennelier & de Dutch Doobadoo artikelen.

Deze kaart was ook 1 van mijn demokaartjes. Hiervoor heb ik designpapier van Wild Rose Studio gebruikt, de Wedding Bells. Dit is echt prachtig papier, ik heb dit gecombineerd met het Metallic papier van Papicolor voor een sjieke uitstraling.



In het midden heb ik het hart gemaakt met de Shape art mal Hart van Dutch Doobadoo. Daarop een uitgestansd hart met de Noor! Design mal Sending Love 6002/0382. Hiervoor heb ik ook Papicolor Metallic gebruikt.

Voor het hart de prachtige duifjes 6002/0383 uit de "Just Married"serie. 


Aan de zijkant heb ik de randmal hartjes 6002/0253 verwerkt. De "Wedding Bells" bovenaan heb ik uit het designpapier geknipt en met 3D kit opgeplakt.

Het plaatje van het bruidspaar is een Printed Panels plaatje van Wild Rose Studio.


Aan de andere kant achter de bloementoef de Vintage Flourishes blaadjes 6002/0037. Deze blijft toch ook ontzettend mooi.

Het model van de kaart is gemaakt aan de hand van de SOL op het blog van Dutch Doobadoo.

Hier nog een foto van afgelopen vrijdag, deze is gemaakt door Piet van der Zwan. Wat was het genieten deze 2 dagen. Zat weer lekker in mijn element :-)



Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.




Paperpad Wild Rose Studio`s - Wedding Bells Printed Panels - Wild Rose Studio - Romantic panels Papicolor Metallic - Metallic A4/250grs Tim Holtz - Idea-Ology - Label Letters





3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart weer! Krijg weer inspiratie!! Het was erg leuk om je aan de slag te zien vrijdag. Zou graag een keer bij je willen leren inkleuren als je in de buurt bent :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart weer Jenine... echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi jenine meisje hoe bedenk je het toch telkens weer

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX