zaterdag 21 maart 2015

Bister demo kaartje

Vanmiddag hadden Janet en ik een gezellige "duo-demo" in onze winkel, het was echt reuze gezellig.
Ik heb wat dingen laten zien met de Bister en bij Janet kon je aanschuiven om het zelf te proberen en een leuke label ermee te maken.


1 van de kaartjes die ik vanmiddag heb gemaakt is deze. De achtergrond heb ik met verschillende kleuren Bister gemaakt: Rood, groen en zwart.
Over de achtergrond heb ik de script stempel 6410/0024 gestempeld met Versafine Smokey Grey. 

 
In het midden heb ik 3 stroken geplakt van het houtpapier van Noor! Design. Daar overheen nog een kantje en wat parels.


Ik heb ook 2 kleifiguurtjes verwerkt op de kaart. Deze kleifiguurtjes heb ik op kleur gebracht met de Bister. Verder nog een strik van raffia en wat bloemen erop geplakt.

Dit soort Bister kaarten zijn echt "snelle" kaarten om te maken.

Hier nog een paar foto's gemaakt door Peter & Wendy Middendorp:

  

  

Verder heb ik ook nog wat achtergrondjes gemaakt voor op wat ATC's, maar die ga ik morgen verder afwerken. Vanavond eerst lekker met de beentjes omhoog :)

Hoop dat ik jullie weer kan inspireren met deze kaart. Wens jullie nog een hele fijne en gezellgie avond.



Bister / Bistre - Zakje 10ml - Naturel DecoArt Media - Crackle Paint White Martha Stewart - Crafter`s Clay Silicone Molds - Antique Martha Stewart - Crafter`s Clay Silicone Molds - Decorative Nature Raffia - beige/nat.beige/natuur -  1 PK (25 GR)Stempelinkt - Versafine - Smokey Grey

  

2 opmerkingen:

  1. mooi jenine en wat een leuke foto,s om even mee te genieten zo jammer dat ik zo ver weg woon om zo maar even aan te te komen schieten om mee te doen

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh WOW - this is beautiful, how I wish I could make something like this! Peace x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX