zondag 1 februari 2015

Spotlight "Ik geef een feestje"

Een nieuwe maand dus weer een nieuwe IN DE SPOTLIGHT bij Noor! Design. Deze maand willen we graag de stempelS "Ik geef een feestje"  eens uitlichten.



 

Deze 2 leuke stempels zijn erg leuk voor cadeautjes voor de juf of meester of om zelf uitnodigingen te maken voor je eigen feest.

We hebben aan de spotlight ook weer een bloghop verbonden.


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 1 februari t/m 3 februari  langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuk pakket met Noor! Design artikelen. Als je mee loopt maak je kans op deze producten: 


 


En hier vindt je de lijst met namen van alle Noor meiden waar je langs mag hoppen om mee te kunnen doen met onze bloghop. Vergeet niet op ieder blog een reactie achter te laten!

Jenine (je bent nu hier)

Dit is mijn bijdrage:



Ik heb een kaartje gemaakt met het nieuwe paperpad Party van Noor! Design, deze heeft wel weer hele vrolijke kleurtjes. Heb onder het afdrukje een soort pocket gemaakt zodat je daar het uitnodigingskaartje in kan steken.



Aan de zijkant zie je de randmal Happy Birthday 6002/0296, deze blijft toch super mooi hé?
Achter de bloementoef zit het nieuwe Vintage Flourishes takje 6002/0046, een mooi fijn takje. Achter het afdrukje nog de ronde doily 6002/0303.




Aan de zijkant van het uitnodigingskaartje heb ik de blauwe randmal 6002/0149 verwerkt, deze heb ik in 2 gedeeltes geknipt en het kaartje daartussen vastgeplakt. Daarop heb ik nog een bloem en wat raffia gedaan.



Uiteraard kunnen de cadeautjes 6002/0350 niet ontbreken bij een uitnodigingskaartje toch? Voor het witte heb ik weer de Crackle Paint White gebruikt.



Het stempeltje is van Wild Rose Studio - Bluebell with Friend . Deze heb ik ingekleurd met de l'Aquarelle.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige zondag.



Clear Stamp Wild Rose Studio - A7 Bluebelle with Friend Sennelier - l`Aquarelle set 48 halve napjes + penseel   DecoArt Media - Crackle Paint White


22 opmerkingen:

  1. Très jolie carte et très bonne idée du message derrière l'image.
    Bravo .
    I love.
    Danke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super om naar te kijken!!
    Ik hop weer mee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke zoet die kleurtjes!!!Na een aantal jaren uit de kaarten wereld te zijn geweest ben ik weer terug,dus ik ben weer volop spulletjes aan het aanschaffen om ook weer lekker aan de slag te kunnen.in de tussentijd vergaap ik me aan al het mooie`s op diverse blogs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh hoe lief !!
    Wat een leuke stempel. U heeft ook nog eens zo'n mooie kleuren en materialen bij gebruikt.
    Super!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een dotje van een lief kaartje, super mooi gemaakt...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauwww Jenine wat een liefie heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. GEWELDIG, hij is zo lief.!!
    En wat een mooie zachte en toch fleurige kleuren heb je gebruikt.
    Gr Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. GEWELDIG, hij is zo lief.!!
    En wat een mooie zachte en toch fleurige kleuren heb je gebruikt.
    Gr Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat en prachtige kaart heb je gemaakt met de uitnodigings stempel en ik vind die kadootjes stans die je gebruikt hebt ook heel leuk staan op je kaart.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook al zo'n prachtige kaart het is een genot om naarte kijken.

    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O Jenine, iedere keer ben ik weer overdonderd door jouw manier van inkleuren! Wat een snoepie weer! De kaart is prachtig met een mooie kleurstelling. Echt een Jenine kaart! Dank je wel voor het showen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. GEWELDIG!! Zóóó móóói!!
    Super Jenine.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Reacties
    1. Wat een mooi ingekleurd plaatje...grappig dit insteekkaart
      Grt bernadet

      Verwijderen
    2. Wat een mooi ingekleurd plaatje...grappig dit insteekkaart
      Grt bernadet

      Verwijderen
  14. Hoi Jenine,
    Wow wat een topper van een kaartje zeg,met recht een feestje om naar te kijken!!!Hier wordt een mens toch vrolijk van ik wel hoor.Houdt hier zo van heerlijke kleuren heb je gebruikt.En natuurlijk superstanden en een te gekke stempel!

    liefs Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, dit is een prachtige creatie. Vind de kleuren ook zo mooi. Echt een feestelijke uitnodiging. Geweldige stempelsets.

    Liefs,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig Jenine, superleuke feestelijke uitnodiging en mooi gebruik van de stempels met het 'verborgen' kaartje. Alles komt goed tot z'n recht zo. Veel van de artikelen die je hebt gebruikt liggen hier thuis ook te wachten, moet er nodig mee aan de slag. Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Te snoezig voor woorden, er ontsnapte mij een "ohhh" toen ik hem zag.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit kaartje is een feestje om naar te kijken.
    Groetjes, Natascha

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX