maandag 5 januari 2015

Workshop Daverende Doobadoo Dag - Paint Palette

Aanstaande vrijdag is het zover, onze eerste Daverende Doobadoo Dag. Achter de schermen zijn we hier al ontzettend druk voor geweest. In totaal is er een groep van 60 personen, dus het wordt echt volle bak. De hele groep zit vol. Vind het wel reuze spannend hoe het allemaal zal gaan lopen :-)

1 van de projecten die ze vrijdag gaan maken is dit MDF Paint Palette. Deze workshop zullen Annie Fransen en Diny Sprakel gaan geven.


Bij deze workshop ga je onder andere werken met de Structuurpasta van Dutch Doobadoo en 2 Mask Art stencils: De Fabric 470.715.007 en de Geomatric Tiles 470.715.035



Ook de Softboard Art "Loose Bricks" 478.007.014 zijn verwerkt op dit project.
Ik heb bij dit project een foto gebruikt van mijn nichtje Lisa. Wil je ook een leuke foto verwerken op je project? Neem dan een klein fotootje mee op het formaat van ca 6,5 x 9,5 cm.


Hier kan je wel zien hoe mooi je met de Structuurpasta kan werken, met de pasta van Dutch Doobadoo kan je heel glad en strak werken.


Ik heb het Paint Palette op kleur gebracht met de PanPastels. Hiervoor heb ik 2 kleuren gebruikt:

* Raw Umber 780.5
* Pearl Blue 955.5

Vooral door die Pearl Blue krijg je een hele mooie glimmende laag over je werk.

Ik hoop dat jullie het een leuk project vinden, ook om te gaan maken a.s. vrijdag tijdens de workshop :-)



Bedankt voor jullie bezoekje weer en voor de leuke reacties die jullie steeds achterlaten. Lees ze altijd met heel veel plezier :-)

Wens jullie nog een fijne en gezellige avond.

Liefs Jenine xXx


PanPastels - 9ml - Pearl Blue PanPastels - 9ml - Raw Umber  Taartrand klein - 10 stuks  Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A5 - Fijn








5 opmerkingen:

  1. Allereerst wil ik je nog het allerbeste toewensen voor dit jaar.
    Wat een schitterende creatie Jenine!
    Superleuk dat alles volgepland zit.
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerst mijn beste wensen voor het nieuwe jaar !
    Wat is dit mooi zeg !
    Wens je veel plezier vrijdag,en wie weet kan ik er ooit eens bij zijn !
    Lieve groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat ontzettend mooi gemaakt!
    Ik wil jullie allemaal alvast een hele fijne dag wensen Vrijdag!
    Lijkt me erg leuk om hier ene x bij te zijn.

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heb er erg veel zin in kijken of ik alles af krijg ....

    groetjes Martha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi jenine met je eigen foto er op

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX