zaterdag 17 januari 2015

Vintage Friends

Bij de basis van de kaart die ik jullie vandaag laat zien heb ik me laten inspireren door een kaart van Ineke Bezemer. Vond haar kaart zo mooi dat ik de basis ook gebruikt heb en er verder mijn eigen draai aan heb gegeven.


Het designpapier komt uit een paperpad van Studio Light - PPSL12. Het Vintage plaatje is van Nellie Snellen, NEVI054 Vintage Friends. Vind het zo'n lief schattig plaatje.


Achter de bloementoef heb ik 2 Vintage Flourishes blaadjes verwerkt, de 6003/0038 en de 6003/0037. Deze zijn gestansd uit Papicolor Metallic Pearlwhite.
Ook heb ik de mooie vlinder 6002/0390 verwerkt op de kaart.


Bovenlangs de prachtige vlinderrand 6002/0389. Op deze foto kan je wel een beetje zien dat er echt een mooie parelmoer glans op het papier zit.

De vierkante mal 6002/0360 heb ik ook uit dit Metallic Pearlwhite gestansd.
Verder voor de afwerking nog wat plakparels, wat tule en de randjes wit gemaakt met Crackle Paint white.

Hoop dat ik jullie met deze kaart weer kan inspireren.
Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.

Liefs Jenine xXx



Paperpad Studio Light - PPSL12 Knipvel Nellie Snellen - NEVI054 - Vintage Friends DecoArt Media - Crackle Paint White Paper Distresser - Tim Holtz Papicolor Metallic - Pearlwhite A4/250grs





6 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Jenine! En zo leuk om te lezen dat jij je ook weer kunt laten inspireren door Ineke en dan je eigen draai er aan gaat geven.....dat overkomt mij bij Ineke ook wel eens!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Echt een prachtige kaart zeg ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie kaart Jenine !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje, Jenine.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Jenine , leuk gedaan met de vlinders en kleurtjes, schitterend
    grtjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX