maandag 26 januari 2015

Rosetta

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien waarbij ik het nieuwe paperpad van Noor! Design heb gebruikt, de Shabby Chic Blue 6011/0311. Deze heeft ook wel weer erg mooie kleurtjes.
Voor dit kaartje heb ik alleen de groen/rode combinatie gepakt.


Het stansvel van The Hobby House - Rosetta past er perfect bij. Achter het stansvel zie je de blauwe cirkelmal 6002/0303 van Noor! Design.
Daarachter zie je rechtsboven nog weer een stukje Softboard Art Honeycomb van Dutch Doobadoo verwerkt.


Aan de linkerkant zie je een decoratie van een gestrikt lintje, gestrikt Raffia en daarop 2 kleine kersjes van Scrapberry's. Ook de lange steeltjes met besjes zijn van ScrapBerry's, hierop heb ik een klein beetje Crackle Paint gesmeerd.

De blaadjes zijn gemaakt met de Vintage Flourishes stans 6002/0032. Boven de bloementoef heb ik de Vlinder 6002/0390 van Noor! Design verwerkt.


Heb bij deze kaart de prachtige randmal met lieveheersbeestjes 6002/0370 gebruikt. Deze heb ik uit Kraft en uit rood kaartkarton gestand, de rode lieveheerstbeestjes losgeknipt en op de Kraft rand geplakt.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer wat inspiratie kan geven. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.



Stansvel THH Wee Stamps - Rosetta DecoArt Media - Crackle Paint White Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn Decoratie hoekjes antiek zilver/koper 3 ScrapBerry`s - Berry pick, red  ScrapBerry`s - Cherries/bundle - 12pcs of 14mm Nature Raffia - beige/nat.beige/natuur -  1 PK (25 GR) 



8 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Jenine, leuk met de rand met lieveheersbeestjes.
    Leuk mallen en details.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige kaart! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk kaartje, Jenine.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er weer helemaal top uit, Jenine!
    Mooi met dat rood!
    Springt er echt uit.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi kaartje mooie details er bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie kaart Jenine in prachtige roodtinten, en dat is vaak geen makkie.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Super schitterende kaart, mooie kleuren ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX