donderdag 22 januari 2015

I believe I can fly...

Vandaag laat ik jullie een jongenskaart zien waarop ik verschillende "Paper Arts" van Dutch Doobadoo heb verwerkt.


Het designpapier komt uit een nieuw paperpad van Studio Light - PPSL12. Het stukje muzieknotenpapier komt uit een paperpad van Noor! Design 6011/0027
Ook heb ik het ribbelkarton van Joy! Crafts verwerkt op deze kaart, vind het altijd wel stoer staan bij een jongenskaart.

Het Vintage plaatje is van Nellie Snellen, NEVI055.


Zoals je ziet heb ik het designpapier een beetje ingescheurd en daarachter een Paper Art Kraft Gears van Dutch Doobadoo verwerkt.
De Kraft gears heb ik eerst voorzien van Versamark en daarna laagje Fran-táge Taupe erop gestrooid en dit verhit. 

Ook zie je de mooie nieuwe ronde mal 6002/0379, deze is ook wel heel geschikt voor jongenskaarten. Daarop zie je nog een Paper Art hoed.


Op een stukje filmstrip ribbon van Tim Holtz heb ik eerst een Cardboard Art pijl geplakt en daarop een leuke Paper Art bril. Het brilletje lijkt wel iets op die van het Vintage plaatje toch? ;-)


Versieringen voor jongenskaarten zijn altijd lastig, maar vind dit Quilling setje COL1357 van Marianne Design er wel weer heel geschikt voor.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.




Knipvel Nellie Snellen - NEVI055 - Vintage Boys Paperpad Studio Light - PPSL12 Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn DecoArt Media - Crackle Paint WhiteTim Holtz - Filmstrip ribbon Stampendous Fran-táge - Embossing Enamel - Taupe Collectable - Marianne Design - Quill pen and ink 



4 opmerkingen:

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX